LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen de Vries=Leen de Oplichter

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Vincent.Roodenburg

Leen de Vries=Leen de Oplichter

Ongelezen bericht door Vincent.Roodenburg »

Onlangs bij Leen de Vries aan de Zuiderdreef in Nieuw-Vennep een 2de hands Nissan Sunny uitgezocht voor € 700,- onder voorbehoud van APK hiervoor een aanbetaling gedaan van € 250,-.

Afgesproken dat de auto 1 juli zou worden afgeleverd, maar steeds maar niets gehoord. Ten slotte even de website van Leen gecheckt, (www.leendevries.nl) staat daar de Sunny voor € 1000,- te koop aangeboden. Vele malen gebeld met dhr. De Vries, maar hij weigert de APK te laten uitvoeren. Afgelopen vrijdag, 1 juli dus, met hem afgesproken dat als de auto op dinsdag 05 juli nog niet gekeurd zou zijn, hij de aanbetaling zou terugstorten. Dit wilde hij niet zwart op wit zetten, dus ik had er al geen vertrouwen in. Tot op heden is de auto nog steeds niet gekeurd en naar de aanbetaling kan ik fluiten. Zijn zoon had de auto en het koopcontract opgesteld voor dus € 700,-. Ik heb het gevoel dat hij de auto niet meer voor € 700,- wil verkopen, maar voor € 1000,-. Maar hij heeft de auto voor duizend euro te koop gezet op internet, nadat het koopcontract al was opgesteld.

Weet iemand misschien nog wat ik hiermee kan om het geld terug te krijgen ??

Heeft iemand anders ervaringen met Leen de Vries ?

inxsnl

Re: Leen de Vries=Leen de Oplichter

Ongelezen bericht door inxsnl »

Beetje warrig verhaal.
ovb apk hoe zit dit.
Is de auto nou mondeling gekocht of niet.

plonker777

Ongelezen bericht door plonker777 »

Als je echt een koopcontract hebt zoals je beweerd dan heb je toch gelijk. Ik betwijfel alleen of alle afspraken zoals jij ze noemt er in staan, als je dat niet hebt nagelezen is dat een gevalletje: Eigen schuld is goud waard :wink: Als die er wel in staan en hij probeert er nu onderuit te komen dan is het nogal makkelijk te weerleggen. Ik begrijp het probleem ook niet helemaal....

Sidewinder

Ongelezen bericht door Sidewinder »

Als je het toch zwart op wit hebt staan moet je hem hierop confronteren en anders lang een gerechtswinkel gaan lijkt mij...

Ik heb gekeken op http://www.uwautozaken.nl of er nog meer ervaringen van hem zijn maar ik kon niks vinden... :(

Gesloten