LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maas auto's Velddriel
Maas auto's Velddriel
Hallo iemand ervaring met dit bedrijf.
Re: Maas auto's Velddriel
NIET KOPEN DAAR!
WOON ER IN DE BUURT, OP ZIJN ZACHTST GEZEGD '" BUITEN HET ERF VERVALT DE GARANTIE!!
WOON ER IN DE BUURT, OP ZIJN ZACHTST GEZEGD '" BUITEN HET ERF VERVALT DE GARANTIE!!
Hallo,
Even een reactie op deze firma.
Het is een goed adres ik heb er 2,5 jaar geleden een auto gekocht en kom er nog altijd voor het ondehoud van mijn auto.
Eerlijke auto`s met alles aanwezig Boekjes en onderhoud.En ook een zeer goede garantie als er iets is geen probleem.
Voor de rest heb ik hier geen profijt van maar eerijkheid duurt het langst.
Groet Peter
Even een reactie op deze firma.
Het is een goed adres ik heb er 2,5 jaar geleden een auto gekocht en kom er nog altijd voor het ondehoud van mijn auto.
Eerlijke auto`s met alles aanwezig Boekjes en onderhoud.En ook een zeer goede garantie als er iets is geen probleem.
Voor de rest heb ik hier geen profijt van maar eerijkheid duurt het langst.
Groet Peter
Wat ik wel vreemd vind is dat de prijzen zeer laag zijn voor de diverse auto's....Meestal zit daar een luchtje aan.
Ja ze hebben lage prijzen en het zijn ook goede auto`s de hestotie zit er haast altijd bij orgineel mercedes onderhoud ik heb er zelf een E300 gekocht en een collega een E290 TD ook hij is erg te vreden.
En dan doen ze ook nog eens het onderhoud hebben alles in huis voor onderhoud Alarm en Airco ik zou zeggen ga gewoon eens langs om te kijken en oordeel zelf.
Succes.
En dan doen ze ook nog eens het onderhoud hebben alles in huis voor onderhoud Alarm en Airco ik zou zeggen ga gewoon eens langs om te kijken en oordeel zelf.
Succes.
Volgens mij hebben we Petertje Maas zelf die hier reageert! Beetje doorzichtig
Ik ben geen eigenaar en geef alleen mijn mening waarom gevraagd wordt.ik ben zeer tevreden en aan een goede naam moet je werken en afbreken is zo gebeurd.