LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] navigatiesysteem af fabriek Citroën C5

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
[email protected]

navigatiesysteem af fabriek Citroën C5

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik bezit een Citroën C5 bouwjaar 2002 met af fabriek ingebouwd navigatiesysteem. Ik ben al sinds de afleveringsdatum van de auto in conflict geraakt zowel met de dealer als met Citroën Nederland, omdat ik op mijn vragen over de problemen welke ik steeds heb met dit navigatiesysteem geen bevredigende antwoorden krijg. Mijn vraag is dan ook, zijn er meerdere klachten bij u gedeponeerd over dit navigatiesysteem? Zo ja, mag ik daar een overzicht van ontvangen of ander soort melding, omdat ik bij de dealer als bij Citroën Nederland tegen een muur van zowel onbegrip als ondeskundigheid met dit product aanloop.
Bij voorbaat dank.

Gast

Re: navigatiesysteem af fabriek Citroën C5

Ongelezen bericht door Gast »

Het reclamefilmpje op tv geeft al aan dat het navigatiesysteem niet goed werkt. De auto rijdt tenslotte een brug op die nog niet af is.... nu vraag ik je.

Maar los van dat. Ik heb geen ervaring met de klachtenafhandeling van Citroen (wel van Peugeot, die is waardeloos) maar een tip kan ik je wel geven. Doe alles schriftelijk en verlang ook schriftelijke reacties.

Mijn ervaring (met Peugeot dus) is dat veel mensen zich er mondeling tegenaan bemoeien en plotsklaps zich niet meer de waarheid kunnen hierinneren. Na enige tijd komt er dan iemand die zegt; ach wat vervelend ik ga het uitzoeken en begint met een schone lei want het is zo'n complexe zaak. Vervolgens laat die de zaak los omdat hij niets voor je kan betekenen en dan is het voor hen afgelopen.

Eis dus schriftelijke reacties want belofte in woorden is in de autobranche net zoveel waard als: helemaal niets.

Sterkte in ieder geval.

Gesloten