LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ooh ooh.. :|

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Jorizla
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2011 12:27

ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door Jorizla »

9 dagen geleden heb ik een proefles gevolgt bij All in Solo.
De (zogeheten) 'intaker' was een goede instructeur van Nederlandse afkomst die goed wist waar hij mee bezig was. Hij vertelde mij dat ik een A pakket kon accepteren aangezien de stof die we in de auto behandeld hadden ver boven het gemiddelde lag, het pakket bestaat uit 15 lessen x 100 minuten.
Een instructeur hier uit de buurt zou contact met mij opnemen en dan zouden we beginnen aan de lessen..

en toen.. Maandag ochtend om 11 uur zou hij bij mijn huis staan. Om 10 uur stuurt hij mij notabene een smsje met daarin dat de auto uitgelijnd moest worden en dat het om 4 uur mogelijk was. Nou oke is goed toch? Half 4 belt een onbekend nummer mij. Het blijkt de vriendin van de instructeur te zijn die mij verteld dat zijn luidspreker van zijn mobiel kapot is en dat er meer mankeerde aan de auto dan alleen het uitlijnen.. Dus het kon niet.

Vanmorgen smste de intructeur mij weer en zei dat ik vrijdag om 11 uur aan de beurt was. YEEY toen werd ik even blij, EINDELIJK lessen :D!!!

Een paar uur geleden komt mijn moeder in paniek naar boven gerent en vraagt aan mij 'JORIS WAAR BEN JE AAN BEGONNEN!'
Ik ben nu hier een beetje aan het lezen en schrik toch eigenlijk best wel over het feit dat heel veel mensen problemen met deze rijschool hebben,

Ik heb betaald via automatische incasso, 2 x 640 euro ofzo, (even uit het hoofd) Het eerste bedrag HEB ik al betaald, de 2e komt volgende maand.

En nu zit ik hier met zweethandjes en denk.. was het wel zon verstandig idee..........??????????? Had ik dan toch beter moeten zoeken?..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door ciske »

misschien eens met je intstructeur er over hebben , wie weet valt het allemaal mee. succes met je lessen.

aaten
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:43
Locatie: Utrecht

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door aaten »

je geeft aan dat je betaald hebt via automatisch incasso. Storneren die handel, het is duidelijk dat je aan deze rij-instructeur niet veel gaat hebben. Ga op zoek naar een betrouwbare rijschool.

angel1978
Berichten: 11123
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door angel1978 »

aaten schreef:je geeft aan dat je betaald hebt via automatisch incasso. Storneren die handel, het is duidelijk dat je aan deze rij-instructeur niet veel gaat hebben. Ga op zoek naar een betrouwbare rijschool.
Doe dat maar niet.. Je bent een verbintenis aangegaan en storneren zorgt er alleen maar voor dat je in gebreke blijft en zo meteen ook nog een incassobureau op je dak krijgt..

Ga eerst eens in overleg met de rijschool om te kijken wat er nu precies aan de hand is.. Wellicht valt het allemaal wel mee en wellicht kun je samen tot een oplossing komen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door tennis »

Als ik dit zo lees, dan is de enige welke in gebreke is, de rijschool.
Contact opnemen, en mededelen, dat het betaalde 1e deel wordt gestorneerd.
Aaten heeft gelijk, dit is alles andere als serieus.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door ciske »

tennis schreef:Als ik dit zo lees, dan is de enige welke in gebreke is, de rijschool.
Contact opnemen, en mededelen, dat het betaalde 1e deel wordt gestorneerd.
Aaten heeft gelijk, dit is alles andere als serieus.

Aalten heeft geen gelijk, zie antwoord angel 1978 , je hebt een contract getekend.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door tennis »

ciske schreef:
tennis schreef:Als ik dit zo lees, dan is de enige welke in gebreke is, de rijschool.
Contact opnemen, en mededelen, dat het betaalde 1e deel wordt gestorneerd.
Aaten heeft gelijk, dit is alles andere als serieus.

Aalten heeft geen gelijk, zie antwoord angel 1978 , je hebt een contract getekend.

Ja klopt, maar dit contract wordt niet nageleefd, dus in gebreke.
TS heeft nog geen les gehad voor haar @ 640,00!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door ciske »

tennis schreef:
Ja klopt, maar dit contract wordt niet nageleefd, dus in gebreke.
TS heeft nog geen les gehad voor haar @ 640,00!

Dat houdt niet in dat je het zomaar kan storneren.

witte angora
Berichten: 31171
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door witte angora »

Vooralsnog heb je een contract getekend, en gezien je berichten, kan de instructeur een beroep doen op overmacht. Immers, om les te geven moet hij wel over een auto beschikken. En die auto kan kapot gaan.

Dus ik denk dat storneren op dit moment niet de aangewezen weg is. Ik zou inderdaad eerst contact opnemen met de rijschool, om je zorgen hierover kenbaar te maken, en te vragen wat men van plan is. Doe het niet met een kwade kop of zoiets; probeer gewoon heel zelfverzekerd over te komen, zonder te bluffen of te blaffen.

Vooralsnog is het slechts op één dag niet goed gegaan, dat was maandag. Het kan best zijn dat het allemaal meevalt, en dat je met heel veel plezier je lessen alsnog gaat volgen. Succes ermee. :!:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door tennis »

Vooralsnog heb je een contract getekend, en gezien je berichten, kan de instructeur een beroep doen op overmacht. Immers, om les te geven moet hij wel over een auto beschikken. En die auto kan kapot gaan.
Sorry, maar dit is mij toch te kort door de bocht.
Ik denk toch, dat de rijschool met meer als 200 rijinstructeurs over heel Nederland, een tweede auto ter beschikking heeft.
Laten wij maar vrijdag afwachten, of TS dan zijn eerste rijles heeft.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: ooh ooh.. :|

Ongelezen bericht door cliff »

Storneren die handel rijschool is al 3 keer in gebreken!!!

Gesloten