LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opel 0% rente ? actie?
opel 0% rente ? actie?
wij zijn bij opel geweest voor de now or never actie. na een goede overeenkomst te hebben afgesloten wilden we gebruik maken van de 0% rente actie. tot onze stomme verbazing moesten we toen ineens 850 € meer gaan betalen waarvan 350 € administratiekosten? en 500 € minder inruil. wij vroegen of hij dit zwart op wit kon tonen hoe dat zat, maar dat hebben we nooit te zien gekregen.
wie heeft hier ook ervaring mee?
is dit nou 0 % rente ?
wie heeft hier ook ervaring mee?
is dit nou 0 % rente ?
Re: opel 0% rente ? actie?
Jij wil toch met alle geweld in een frotbak rijden..............je moet je schamen.
De meeste acties zijn koekjes van eigen deeg.
Heb zelf ook meegemaakt: inruilprijs uitonderhandeld.
Daarna: "Ik wil nog gebruik maken van uitgestelde betaling"
"Dat kan niet meer, U hebt al een goede inruilprijs...."
Heb zelf ook meegemaakt: inruilprijs uitonderhandeld.
Daarna: "Ik wil nog gebruik maken van uitgestelde betaling"
"Dat kan niet meer, U hebt al een goede inruilprijs...."
Niks is GRATIS, en zeker in het bedrijfsleven niet, hoe graag de Nederlanders dat altijd willen geloven, en DUS bedonderd worden.
Zeker als je ondernemers hebt die hun klanten al het beste gunnen zoals goedkoop rijden in een grijskenteken auto, toch Mekker
Duidelijk geval van slecht lezen; ook ik heb gebruik gemaakt van deze aktie. Het is OF 0% rente OF een intressante inruil. Mensen lezen alleen maar wat ze willen zien.
ik heb nog eens gekeken op de reclame folder van opel , het staat er echt niet ook niet op de opel pagina dus waar jy dat gelezen heb moet je maar zeggen , daarom heb ik ook aan de verkoper gevraagd naar de voorwaarden op papier , maar die heb ik nooit gezien ?
er staat wel Vraag naar de voorwaarden bij de Opel dealer .
Maar als de verkoper eerst zegt dat kost 250 € en dan even weg gaat en dan terug komt dat het 350€ is plus 500 € minder inruil is dat op ze minst vreemd , zonder de voorwaarden toe laten zien
er staat wel Vraag naar de voorwaarden bij de Opel dealer .
Maar als de verkoper eerst zegt dat kost 250 € en dan even weg gaat en dan terug komt dat het 350€ is plus 500 € minder inruil is dat op ze minst vreemd , zonder de voorwaarden toe laten zien