LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opel Master Service Garantie - Hoezo service?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
osmo
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2003 15:06

Opel Master Service Garantie - Hoezo service?

Ongelezen bericht door osmo »

Na een pechgeval wil Opel niet tot vergoeding overgaan van de garagekosten ondanks dat dit in principe onder de dekking van Opel Master Service Garantie valt. Ik zou niet aan de voorwaarden voldoen omdat ik een oud nummer blijk te hebben gebeld dat in een recente Opel folder stond, maar leidde tot de oude Service Provider die mij op haar beurt niet heeft doorverwezen. Ook doet Opel moeilijk over dat ik niet direct zou hebben gebeld terwijl ik binnen 12 uur gebeld heb en de auto nog steeds met pech thuis stond.

Ik vind de service van Opel schromelijk tekort schieten. Ik kan bewijzen te goeder trouw te hebben gehandeld en zou van Opel mogen verwachten dat ze handelen in de geest van waarom de Service Garantie is opgezet: service voor mensen die hun auto jaarlijks trouw laten onderhouden bij de officiele Opel dealer. Verder is Opel zelf verantwoordelijk voor de slechte communicatie van het juiste telefoonnummer.

Mijn volgende aankoop is waarschijnlijk geen Opel meer: kapotte auto en geen service.

eavegaart
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:27

Re: Opel Master Service Garantie - Hoezo service?

Ongelezen bericht door eavegaart »

Donderdag met pech langs de weg en bel uit gewoonte de ANWB, doorgebrande startmotor, dus ff slepen en ik kan weer op weg. Meten de auto bij de dealer gezet en de volgende morgen langs. Volgens de dealer vergoed de master service garantie de schade en uren niet, want ze hoeven mij alleen op weg te helpen!!? Bellen met Opel heeft geen zin, ik voldoe niet aan de voorwaarden,
1) ik heb hun niet gebeld en als ik dat de volgende ochtend wel had gedaan had dit niets uitgemaakt, want ik ben zelf naar de dealer gereden!!!
2) ik ben volgens Opel niet immobiel, omdat ik zelf naar de opel gereden ben. En had ik 'm de weg opgeduwd en opel gebeld, dan had dat ook niets uitgemaakt!

Lekker dus, wat 1 telefoonnummer al niet uitmaakt, en dat terwijl ANWB deze zaken voor hun afhandeld!!!!! Ik ben nu echt des :evil: en mij krijg je normaal niet zo makkelijk boos.

heuvelop
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2005 23:17

Re: Opel Master Service Garantie - Hoezo service?

Ongelezen bericht door heuvelop »

Volgens Het krantje Metro staat Opel voorlopig op de derde plaats van de meest verkochte automerken!
Ik hoop dan ook dat de trend zich doorzet en Opel eindelijk is van de arrogante houding afkomt.
Opel zoekt altijd een weg om onder de claims uit te komen. Van Coulange hebben ze nimmer meer van gehoord.
Bij een Opel Corsa was binnen drie jaar de linker koplamp volledig weg gebrand en ondanks dat er al een verandering in de aansluiting was doorgevoerd kregen we van Opel de mededeling dat we pech hadden en dat ze nergens voor aansprakelijk zijn. terwijl je van een koplamp unit eigenlijk mag verwachte dat deze langer meegaat dan 3 jaar. de reparatie koste ook maar 225 euro. Ook bij de 3 x 3 aktie proberen zijn ze niet tollerant.

Gesloten