Ik ben in het bezit van een Opel Vivaro 2.5 Cdti het probleem is als ik de koppeling laat opkomen en rij stationaire (het file rijden)verder dan heb ik in de versnellingsbak een ratelend geluid het is net of er een lager stuk.
Deze auto is een half jaar oud Opel Nederland komt met de volgende conclusie het is product eigen er is niets aan te doen met andere woorden niet zeuren het is nou een maal zo dat deze bakken dit geluid maken.
Onder de 2000 toeren kan ik niet in de 4 versnelling rijden of ik heb een ratelend of resonerend geluid wie kent of heeft dit probleem ook.
In deze auto is standaard voorzien van een 6 versnellingsbak.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opel Vivaro 2.5 Cdti Versnellingsbak
Re: Opel Vivaro 2.5 Cdti Versnellingsbak
ga eens naar een nissan of een renault dealer,die hebben dezelfde autos,misschien weten die mee.
succes
succes
-
Slippertje
Re: Opel Vivaro 2.5 Cdti Versnellingsbak
Geachte,
ik heb hetzelfde achter de rug met mijn Vivaro. Het is mijn tweede, maar waarschijnlijk ookde laatste. Het leek of ik een wiellager stuk had, maar uiteindelijk zit er een nieuwe versnellingsbak in. Er is nog veel meer maar dat is teveel om op te noemen.
Vriendelijke groeten.
ik heb hetzelfde achter de rug met mijn Vivaro. Het is mijn tweede, maar waarschijnlijk ookde laatste. Het leek of ik een wiellager stuk had, maar uiteindelijk zit er een nieuwe versnellingsbak in. Er is nog veel meer maar dat is teveel om op te noemen.
Vriendelijke groeten.