LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
R.
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 08:32

peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Ongelezen bericht door R. »

beste mensen

Ik heb echt helemaal geen verstand van auto's, maar ik moet er nu eentje gaan kopen. Ik ben bij wat dealers langs geweest en ik ben nu aan het kiezen tussen een 206 airline, fiesta futura en een yaris. (leukst uitziende autootjes).
Maar ja, ik wil kwalitatief ook een goede auto. Nu geven die verkopers vast alleen maar mooie plaatjes.
Kan iemand mij helpen met wat advies? (of misschien een adner merk?)

Alvast bedankt!
R.

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Ongelezen bericht door Morrigan »

Kijk eens op zoiets als www.autoweek.nl bij de my reviews van auto's, dan kun je gebruikservaringen van anderen lezen.

Als je een tweedehands gaat kopen, altijd laten keuren door bijv. de ANWB.

R.
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2006 08:32

Re: peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Ongelezen bericht door R. »

Bedankt voor de tip Morrigan

Ik was er al langs gesurfd, echter er zijn niet zo heel veel recente reviews. Dus misschien heeft iemadn hele goede of juist hele slechte ervarignen met toyota, peugeot en ford.
Ik heb wel het idee dat peugeot niet zo heel erg goed is. Het ziet er mooi uit maar inhoudelijk is het niet veel.

R.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Ongelezen bericht door Flipipo »

hoe verklaar je dat Peugeot niet goed is?? Het is wel de meest verkochte kleine auto in Nederland

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: peogeut 206, ford fiesta of toyota yaris?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Kijk eens op:
http://www.problemcar.nl