De Peugeot Elystar is een prachtig gevormde scooter, goed zitcomfort, zuinig in verbruik maar er zijn heeeeel wat problemen.
Enige reacties op de volgende website: http://www.webwax.nl/elystar/index.html en kies voor het forum.
------------
Eindelijk kwijt
Na bijna 9 maanden van doffe ellende met mijn Elystar ben ik hem eindelijk kwijt. Iom dealer, welke er niet met de importeur uit kwam, de scooter in geruild en nu een compleet nieuwe scooter en uiteraard...... nooit meer een peugeot.
ingezonden door Joop op 20 Mar 2004 18:36
-----------
Re: Elystar, slechtste ervaring ooit
Hallo,
ik ben wel lid van de CB en heb op aanraden van hun een brief naar de dealer gestuurd. Ik sta elke 200km bij de dealer en ben dit meer als zat. Zo ondertussen is op de kappen na bijna alles vervangen/gerepareerd en elke keer weer wil de scooter na verloop van tijd niet meer. Bij gas geven is het een drama en wil hij niet harder dan 30. Ik ben blij dat ik dan weer op de plek van bestemming aan ben gekomen zodat de dealer hem weer ophaalt. Ik hoop dat nu de CB zich ermee bemoeid het een stuk beter gaat en ik van de ely verlost wordt.
: Eens kijken hoe ze rennen!
ingezonden door John op 13 Mar 2004 15:07
---
Zo is er veel meer te vinden.
Zijn er nog forum bezoekers die ook slechte ervaringen hebben met de Elystar of met andere modellen en dan in het bijzonder de slechte ervaringen met de importeur.
Het wordt heeel hoog tijd dat de importeur juridisch aangepakt gaat worden. Dit zijn pure wanprestaties, jaagt de klanten en ook de dealers op extra kosten en komt afspraken niet na of levert absoluut slecht werk af.