LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] peugeot Jet force Scooter

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
J.Kouwenberg

peugeot Jet force Scooter

Ongelezen bericht door J.Kouwenberg »

:cry:
Ik heb op 21 meei 2003 een nieuwe scooter, merk Peugeot Jet Force, voor mijn zoon gekocht. Ongeveer na een maand kreeg deze startproblemen, dit is keurig en snel opgelost door de dealer waar ik hem gekocht had (M&H Parts te 's-Hertogenbosch). In oktober kreeg de scooter wederom startproblemen, hij sloeg niet meer aan. Hiervoor is deze op 9 oktober door de dealer opgehaald. Na ongeveer 6 weken in de reaparatie te hebben gestaan en na diverse uitwisselingen van onderdelen, wist de dealer er geen raad meer mee en stuurde de scooter rechtstreeks door naar de fabriek van Peugeot in Veenendaal. Deze heeft de scooter vervolgens 2 weken laten staan en hierna snle even wat gerepareerd en weer retour gestuurd, scooter was 1 week verdwenen ! Na een test door de dealer, deze vertrouwde dit namelijk niet, kwam hij tot de conclusie dat de storing nog steeds niet verholpen is. Inmiddels is het 15 december en ik heb nog geen scooter terug. Mag dit allemaal, heb ik als koper ook nog wat te zeggen, kan ik bijvoorbeeld eisen om een nieuwe scooter of om extra garantie ? (Het schijnt zo te zijn dat reeds vele scooters van dit type stil staan) Kunt u mij helpen aan een richting wat ik kan doen daar ik machteloos sta t.o.v. de fabrikant / dealer.

Gast

Re: peugeot Jet force Scooter

Ongelezen bericht door Gast »

geachte heer,

denk maar niet dat je het krijgt bij de peugeot importeur. Heb er nu wat ervaring mee en heb 20 foxjes lopen. Een en al ellende. Startmotoren, voorvorken, roest en remmen zijn matig en gaan vaak kapot en garantie? neehoor stik maar!

G Peters

Ongelezen bericht door G Peters »

Ook wij hebben veel ellende gehad met jet force van peugot.
in juni afgeleverd gekregen heeft de jetforce tot september zonder problemen glopen. daarna is de scooter 4 keer terug geweest naar de dealer waarbij er iedere keer weer veel motoronderdelen moesten worden vervangen vanwege overmatige slijtage door inkomend vuil

probleem manifesteerde zihc iedere keer weer door slecht starten.

heb de jetforce nu ( 17 januari) omgeruild voor een brommer met een ouder type motor in de hoop dat deze wel betrouwbaar is.

overigens heb ik alle medewerking gekregen van de dealer enis er bij de omruil naar mijn mening heel coulant met de inruilprijs omgesprongen

toch nemik van mening dat het in deze tijd neit meer kan dat producten op demarkt gexet worden die noch vol kinderziektes zitten en via het geduld ( en vaak ook de poremonee) van de klanten woren getest

overigens blijkt niet alleen peugot problemen te hebben met injectie motoren. ook andere merken voglen een zelfde tactiek

Aerox Rijder

Ongelezen bericht door Aerox Rijder »

peugeot moet gewoon het bij auto's houden want scooters zijn helemaal nix...en injectiemotoren van scooters hebben meestal nog problemen omdat het 2 takt is en erg gevoelig dus...ga maar gewoon op een yamaha aerox rijden....nooit problemen :P

Thomas Allersma

Ongelezen bericht door Thomas Allersma »

Haha over een scooter gesproken. Aerox draait alweer 8 jaar mee..... 8 jaar oude techniek. EN yamaha plant om haar nieuwe aerox ook een injectie motor te geven :D :D :D En jah half nederland rijd aerox. Alleen voor opvoeren zijn die dingen leuk

mzzl

Gesloten