LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijschoolcentrale "All in solo"

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
hyundai
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2005 14:15

Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door hyundai »

Hallo,

Gaarne uw mening over de rijschoolcentrale "All in Solo".

Na enige tijd bij deze instantie te lessen komen er steeds vaker ontmoedigende zaken aan het licht.
1. Slechte interne communicatie op het hoofdkantoor, en naar de instructeurs toe.
2. Slechte externe communicatie van instructeurs naar de clienten toe.
3. Ongemotiveerde instructeurs, die al zuchtend en steunend vertellen dat ze toch wel een heel eind moeten rijden om bij mij te komen.
4. het gevoel te hebben dat ik niet serieus wordt genomen.
5. (bijzondere) afspraken en toezeggingen worden niet gecommuniceerd naar de instructeurs, en niet bevestigd naar de cliënt.
Al met al reden om in de pen te klimmen en dit forum te openen en naar uw mening te vragen.

anXiro
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mar 2005 08:52

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door anXiro »

All-In-Solo.
Wat je allemaal zegt klopt eigenlijk wel.
Ik heb nog niet zo lang terug een topic geopend en er waren al heel wat reacties; waar die topic is mag de Moderator weten :lol:

Maar ik zat bij Rijbewijs-Service-Nederland (R.S.N). Ze hebben meerdere namen. Maar inderdaad, als je daar gaat lessen ben je sowieso al tig wat eurootjes meer kwijt. Mijn rijlessen zouden ongeveer 1700 kosten *wist meneer meteen al na de eerste les :? *, maar door hun regeling en financiering ben je zo'n 2700 euro kwijt.

Verder zeggen ze dus dat je binnen 1 of 2 maand je rijbewijs kunt hebben, wat dus niet echt waar is, want je zakt toch. Ze delen altijd meteen 21 lessen uit van ruim 2 uur per les. bijna bij iedereen!.

Maar je kunt altijd vragen bij rijscholen in je buurt.
Die weten alles van hun af. Ik belde van de week even naar een rijschool, maar die begonnen meteen met: "je zit toch niet bij All-In-Solo of R.S.N hé?". Ik zei dus van wel, maar had nog niets ondertekend. Onderteken niets van hun, want je zit er jaaaaaaaaaaaaaren aan vast.


De communicatie werkt niet.
Ze zijn vaak onvriendelijk en handelen graag snel af.
Ik wou stoppen bij de R.S.N (had namelijk. nog niets ondertekend). En hun begonnen echt te schelden en boos te worden, omdat alles voor hun zo veel tijd en moeite gekost heeft (5 minuut 21 in totaal. Moeite was even mijn naam en ID-Kaart nr invullen. Oowwh en mijn adresje..). Hun probeerden mij meer aan te smeren in dat gesprek etc. Ik bleef bij mijn keuze "NEE". Meteen scheldpartijen en opeens werd er gewoon opgehangen.

Ik zou zeggen, ga lekker bij een rijschool in de buurt. Bekijk www.cbr.nl voor alle rijscholen in je buurt mét slagingspercentage. Bel de rijschool op etc. Je bent echt stukken goedkoper uit.

Groetjes, Frank.
ps: de rentepercentage is makkelijk 19% of meer per jaar; foute boel!

Gast

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door Gast »

Ben het helemaal met je eens Aleksandra,
en geloof me jij bent niet de enige.
Ik spreek uit ervaring, ik kan je diverse voorvallen noemen maar dat kan ik beter niet doen omdat ik dan in de problemen zal komen waarschijnlijk.
Als ik je een advies mag geven: als je niet slaagd probeer bij all in solo te vertrekken.

Ik vraag me trouwens ook af waarom niemand dit eens onder de loep neemt.
Rsn doet mij zeer denken aan All-in-Solo rijopleiding.
1 tip: Ga NOOIT net deze lui in zee!!!

Het kost veel geld, ze zijn klantonvriendelijk, gaan slecht met het personeel om en afspraken nakomen ho maar.

Ik ben blij dat ik er niet meer werk, heb na bijna 1 jaar nl ook pas mn geld binnen.
De reden dat ik heb besloten om op deze site een nieuwe topic te plaatsten is eigenlijk heel simpel; graag zou ik van mensen (instructeurs en leerlingen) willen weten wat hun ervaring is met All-in-Solo rijopeiding, gevestigd te Rotterdam.

Ikzelf ben rij-instructeur, en heb veel slechte verhalen en ervaringen met deze organisatie die landelijk rijlessen 'verzorgt'.
Met name heb ik persoonlijk klachten over de communicatie en het financiele gebeuren. Ook heb ik mijn twijfels over hun eerlijkheid, details zal ik in mijn verhaal voorlopig buiten beschouwing laten.
Ook vraag ik mij af of en hoevaak zij mensen een onjuist beeld schetsen over wat zij te bieden hebben, dit is met name een vraag voor de instructeurs onder ons.

Tot zover eerst mijn vragen, maar misschien volgt er meer
.


Dit zijn recties die ik al eens op dit forum heb gepost hyundai, en ik kan dus niets anders zeggen dan dat alles wat je schrijft 100% waar is.
Er is daar absoluut niks geregeld, alles werkt langs elkaar heen en ook met de geplande examens gaat veel mis.
Daarbij gaan ze slecht met leerlingen en personeel om, al met al reden voor mij om iedereen af te raden in de leuke praatjes van deze lui te trappen.

Anonieme instructeur

dylano2jaar
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2005 13:03

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door dylano2jaar »

Vandaag heb ik over deze auto rijschool onder incasso een stukje geplaatst. Voordat je in zee gaat met deze autorijschool zou ik maar eerst goed kijken waar je mee bezig gaat.
Mijn zoon heeft een "gratis" achteraf toch betaalde proefles gekregen.
Vervolgens moest hij een formulier invullen voor de proefles.
Nu 5 maanden later krijg ik via een incasso bureau te horen dat er een overeenkomst is tussen ons en All in solo.
Kosten ruim 2200 euro, wij hebben een advocaat ingeschakeld en gaan zeker niet betalen. Verder is er op internet voldoende te vinden over All in solo, veel negatief nieuws vooral. Dit omdat de instructeurs op KM basis werken je veelal verschillende instructeurs krijgt tijdens je pakket.
All in solo licht de boel graag op, en zoals je misschien al weet ben je achteraf altijd meer kwijt dan ze opgeven.
Pas dus maar goed op!!!!!

padvijnder
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2005 14:15

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door padvijnder »

-verwijderd
Laatst gewijzigd door padvijnder op 21 okt 2006 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

eelke
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 sep 2005 13:34

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door eelke »

ik vind ook dat je geen les moet nemen bij een organisatie je moet rijles nemen bij een eenmans autorijschool is veel beter met rijles en is meer betrokken bij het rijbewijs halen

Thierry
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2006 08:47

Re: Rijschoolcentrale "All in solo"

Ongelezen bericht door Thierry »

Ik heb een spoedopleiding van all-in-solo gekozen, om mijn rijbewijs zo 'snel' mogelijk tehalen.

Tijdens de intake is mij verteld:
- 5 uur per dag lessen.. X 8 dagen.
- Je zit met 2 leerlingen in de auto zodat je van elkaar kan leren.
- Binnen een maand me rijbewijs.

Ik heb dus ipv 5 uur maar 3 uur per dag les, dus ongeveer 24 uur.
Ik zit in me eentje dus word 9 uur opgehaald 12 uur weer thuis.
En tis al 3 maanden geleden dat ik me intake heb gehad.

Ik betaal )(*&(*$#(* 2100 euro voor deze opleiding! :twisted: :evil:
Voor maar 24 uur!! Terwijl die 'vertegenwoordiger' (want meer is het niet) mij die 40 had beloofd.

Iemand de zelfde problemen stuur me een mailtje.

Grt Thierry

Gesloten