Of in het ergste geval was de tegenpartij niet eens verzekerd en dacht dat de schade wel onderling op te lossen zou zijn. De onwil om het formulier mede in te vullen en op te sturen geeft me een naar gevoel wat betreft de afwikkeling
Op RDW site kenteken intoetsen en je weet of de auto wel of niet verzekerd is.
uiteindelijk gaat de verzekeraar hier bepalen wie wat moet gaan betalen, in het geval van TS zal de verzekering altijd uitkeren omdat hij een All-risk verzekering heeft. dit gaat natuurlijk wel ten koste van je schadevrije jaren. Ook als je een no-risk beschermer hebt gaan je schade vrije jaren gewoon achteruit. alleen merk je dit pas als je een keer wil overstappen naar een andere verzekeraar.
kokka schreef:uiteindelijk gaat de verzekeraar hier bepalen wie wat moet gaan betalen, in het geval van TS zal de verzekering altijd uitkeren omdat hij een All-risk verzekering heeft. dit gaat natuurlijk wel ten koste van je schadevrije jaren. Ook als je een no-risk beschermer hebt gaan je schade vrije jaren gewoon achteruit. alleen merk je dit pas als je een keer wil overstappen naar een andere verzekeraar.
Dit is nog niet bewezen, omdat eerst de uitspraak was, ik ben WA verzekerd.
Ik had het al eens aangehaald, als de schade niet groot is, kan deze ook zonder tussenkomst van de verzekeraar betaald worden.
kokka schreef:uiteindelijk gaat de verzekeraar hier bepalen wie wat moet gaan betalen, in het geval van TS zal de verzekering altijd uitkeren omdat hij een All-risk verzekering heeft. dit gaat natuurlijk wel ten koste van je schadevrije jaren. Ook als je een no-risk beschermer hebt gaan je schade vrije jaren gewoon achteruit. alleen merk je dit pas als je een keer wil overstappen naar een andere verzekeraar.
Ik had het al eens aangehaald, als de schade niet groot is, kan deze ook zonder tussenkomst van de verzekeraar betaald worden.
TS is all-risk verzekerd. De tegenpartij WA. TS zal dus zijn schade wel vergoed krijgen. Punt is door wie.
TS is all-risk verzekerd. De tegenpartij WA. TS zal dus zijn schade wel vergoed krijgen. Punt is door wie.