Beste Forumlezers,
Ik heb in Mei 2006 een nieuwe Seat Ibiza 1.4-16v sport nieuw gekocht.
Nu heb ik sinds Oktober last ven het volgende GROTE probleem,om de zoveel tijd sta ik zonder accu!Me auto is tot nu toe al 5x aangeboden geweest bij 2 verschillende Seat dealers maar deze kunnen niks vinden.
Vorige week woensdag stond ik, na in Dec 2006 een nieuwe accu te hebben gehad,want dat zei de wegenwacht dat het daaraan lag,weer zonder accu!Seat mobiliteitsservice gebelt en daar kwam de wegenwacht weer,alles netjes doorgemeten en hij kwam tot de ontdekking dat ik een lekspanning had van 1.78 AMP.
Nu staat me auto sinds vandaag weer bij de dealer voor hopelijk een oplossing!Ik heb een aantal dingen al gecheckt,waaronder me Audio.
Nu is mijn vraag:
1-Heeft iemand dit ook bij zijn Seat Ibiza,en zoja wat was dat?
2-Hoe sta je juridisch met zulk soort zaken....
Heb contact gehad met Pon en die zegt ja de dealer waar je hem gekocht heeft moet dit oplossen,maar de dealer wil mij niet meer helpen,omdat ik in zijn ogen een zeur ben omdat hij dingen niet goed heeft afgehandelt bij de aamschaf van me nieuwe auto,en ik praat dan over 4x terug te moetten,van dingen vergeten aantesluiten tot gewoon een kapot achterlicht monteren en je mond houden......
Wie kan mij een advies /jurisch advies geven??
mvrgr een teleurgestelde Seat rijder
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seat IBiza van Mei 2006,al in totaal 2 maanden in Garage
-
Re: Seat IBiza van Mei 2006,al in totaal 2 maanden in Garage
stuur een brief richting dealer waar je hem heb gekocht met de opmerkingen wat er mis is aan je auto en dat je daar al een paar keer ben geweest voor deze problemen stel er ook een eis bij dat deze problemen binnen bijv 7 werkdagen moeten worden verholpen als hij daar niet aan kan voldoen zet je erbij dat je de overeenkomst ontbind en de auto terugbrengt want deze voldoet niet voor het geld
laatje ook niet afschepen door de dealer dat dat niet kan want je staat vrij sterk in je recht
laatje ook niet afschepen door de dealer dat dat niet kan want je staat vrij sterk in je recht