LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Skoda Fabia Combi

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
M.Glavimans

Skoda Fabia Combi

Ongelezen bericht door M.Glavimans »

Graag zou ik willen weten of er meer Fabia Combi rijders zijn. Die last hebben van een te zwakke vering vooral als ze een aangelegd heuveltje van gemeentes passeren.Want als ik maar een of twee kinderen achterin heb schuift hij al over de trekhaak en importeur vindt dit normaal voor een familieauto en moet ik maar hulpveren aan brengen.

bluskabouter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2004 14:13

Re: Skoda Fabia Combi

Ongelezen bericht door bluskabouter »

ik heb het zelfde probleem.
heb dit in de garantie-periode aangekaart bij de dealer maar kreeg het zelfde antwoord: hulpveren.
ik rij een skoda fabia 1.4mpi combi.

Aardige Mevrouw
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 jun 2005 09:19

Re: Skoda Fabia Combi

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

Er zijn meerdere merken met dit probleem. Dawoo mpv'tjes bijvoorbeeld kunnen ook slecht tegen het Nederlandse drempellland.Maar ook grotere auto's & van duurdere merken kennen het probleem.(ik heb al hulpveren onder Ford Focus, Renault Laguna e.d. zien gaan) Het klinkt misschien rot, maar een setje hulpveren is echt wel een goede oplossing en hoeft absoluut niet duur te zijn. (maar dan moet je het niet bij de dealer laten doen.....gewoon bij een universele Bovag aangesloten garage).

Gesloten