LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trike verzekering.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Ingrid P

Trike verzekering.

Ongelezen bericht door Ingrid P »

Via Westenburg ass. (de tussenpersoon voor mijn auto/trike verzekering) heb ik te horen gekregen dat AEGON per eind van deze maand de WA verzekering van mijn trike op gaat zeggen. Ik heb inmiddels al heel wat keren een mailtje gestuurd naar AEGON om hier duidelijkheid in te krijgen, maar tot op heden zijn ze blijkbaar niet in staat om hierop een fatsoenlijk antwoord te geven. Zijn zij, net als ons, niet verplicht om de opzegging schriftelijk mede te delen aan hun klanten?
Volgens Westenburg ass. ziet AEGON een trike als een risico groep (???), waar ze dit op basseren is mij volkomen onduidelijk. Ik rijd zelf al 11 jaar schadevrij en betaal al die tijd netjes mijn premie. Kunne ze dit zonder meer maken???

Jan C

Re: Trike verzekering.

Ongelezen bericht door Jan C »

Wees blij dat je eraf kunt. AEGON is meestal hartstikke duur. Ik zou even op www.independer.nl kijken of je ergens anders niet goedkoper uit bent.

read

Ongelezen bericht door read »

:evil: Dag Ingrid,
Je probleem is bekend. In principe hoeven ze geen opzegtermijn te hanteren als dat niet in hun algemene voorwaarden staat. Stap over naar Univé. Deze maatschappij accepteert wel trikes en ze zijn goedkoper dan AEGON. Groetjes, Ton.

Ingrid P

Ongelezen bericht door Ingrid P »

Ben inderdaad over gestapt op Univé, scheelt me een behoorlijke duit per maand en heb nog een betere dekking ook!! :P :P

Gesloten