Nee, ik nam het toen niet voor Tenormin op, heb helemaal niet gereageerd, reageer op dit topic vandaag voor 't eerst.Emmy75 schreef:Huh????tenormin schreef:Waar je mij van "beschuldigde" kortom: een oude hangbejaarde, blijf je toch ook aardig bezig met niet ter zake doende bijdragen. Het door mij aanhangig gemaakte blaaspijpje (ja, inderdaad van de Kassa site) maakt hier heel wat meer los. Dus wat jij overbodig vond blijkt niet zo te zijn, gezien de antwoorden. Sorry andere forumleden, maar zo'n opmerking zit me dwars en moest ik even kwijt. Ik ben n.l. ook maar een mens. En ik stop nu met de blaaspijpen. Allemaal gegroet. Ave eva!Jolijn schreef:Als Nederlanders, vanwege hun zuinigheid, niet meer door/in Frankrijk rijden, neemt daar het aantal alcohol ongelukken af?
Het bericht met de beschuldiging is verwijderd als ik het even goed zie. Ik heb de beschuldiging eerder gelezen en volgens mij was het niet Jolijn die deze schreef. Als ik het mij goed kan herinneren nam Jolijn het zelfs voor u op en schreef dat persoon in kwestie het erg op de man af speelde. Zoals ik het mij herinner valt u nu de verkeerde persoon aan.
Vlgs mij nam GvdZ het op vóor Tenormin tégen Linoge (Ja in die naam zitten een paar dezelfde letters als in die van mij) .Staat nog een bericht van Linoge in dit topic met de woorden "bejaarde" en Kassa".