LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vastgelopen motor door oververhitting

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Veldt01

Re: vastgelopen motor door oververhitting

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Je bedoeld zo'n auto waar je nog om de 5-10.000 km een beurt uit moet laten voren en waar onderdelen eerder aan vervanging toe zijn als je lief is?

Een moderne auto kan net zo betrouwbaar zijn als een oude (toyota's uit 1980 waren ook niet echt geweldig). Een auto die steeds het nodige onderhoud heeft gehad zal weinig ellende geven.
Je hebt maandagochtend auto's maar die komen niet heel veel voor. Wat ik een beetje mis in dit verhaal is of het dashboard met alle verlichting is doorgemeten en de temperatuursensoren op goede werking zijn gecheckt.
Ik heb eens een collega gehad die nadat zijn koppakking eruit lag beweerde nooit een brandend lampje op zijn dashboard te hebben gezien terwijl zijn vrouw opmerkte "je bedoelde toch niet dat rode lampje rechts van de km teller`

Joyyyyy

Re: vastgelopen motor door oververhitting

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ach, ik wil best om de 5 tot 10.000 een burtje geven als dat de levensduur van mijn klassieker verlengt, en dat doe ik dan ook

dat zijn de kosten echt niet

daartegenover staat een minimale electrische rotzooi, en het is dan ook stukken betrouwbaarder en ook nog eens zelf te repareren als er wat stuk gaat

hoef je bij een hedendaagse auto niet aan te beginnen

wat betrefd lampjes, de vestuurder is ten alle tijde verantwoordelijk voor reageren op

een kennis belde me ook ooit op met de vraag wat het rode lampje betekende,dat bleef steeds aan, nadat hij er zon 5 kilometer mee naar huis was gereden, nog een godswonder dat hij thuiskwam, en de motor was uiteraard kompleet aan gort

Gesloten