Ik heb in sept.2003 een nieuwe Citroen C3 Exclusive gekocht. Vanaf het begin was er vanalles mis mee. Steeds ging het motormanagement-lampje aan en kon ik er niet meer mee rijden. Eerst moest de software ge-update worden (vreemd dat een nieuwe auto niet de nieuwste software heeft!) Toen moest er een onderdeel toegevoegd worden (bij de mobine, omdat de auto de stroom niet gelijkmatig kon geleiden...) en nu maakt hij een fluitend geluid van metaal op metaal (blijken de remblokken gescheurd te zijn!) Verder nog wat kleine dingen.
HEb een brief naar de importeur geschreven en die zegt dat ik maar extra garantie bij moet kopen volgend jaar.
Is dit algemeen bekend, dat Citroen slechte service geeft en dat de C3 een VERROTTE auto is?
Weet iemand waar ik met deze klacht heen kan?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verrotte Citroen C3
-
Mik9
Re: Verrotte Citroen C3
Probeer eens te zoeken op www.problemcar.nl
Ik blijf erbij dat je gewoon helemaal geen franse auto moet kopen als je geen trammelant wil. Kies je voor het "comfort" dan moet je op de koop toenemen dat je auto vaak in de garage staat; geen comfort dus. Koop als je zonder problemen wil rijden een japanner. Wil je net iets meer garage-uren koop dan een duitser. Wil je vaak naar de dealer koop dan een fransoos of italiaan. Veel mensen kijken alleen naar de aanschafprijs van een auto. Het is verstandiger naar de "total cost of ownership" te kijken, maw wat kost dat ding gedurende de periode dat je m hebt. Veel mensen kopen dan een heel andere auto dan dat ze nu rijden. Veel succes, en ik zette m in de krant. Tip:Koop daarna 2 matizzen; heb je altijd een extra auto voor als de andere bij de dealer staat, kost evenveel als je nu betaalt.
Ik blijf erbij dat je gewoon helemaal geen franse auto moet kopen als je geen trammelant wil. Kies je voor het "comfort" dan moet je op de koop toenemen dat je auto vaak in de garage staat; geen comfort dus. Koop als je zonder problemen wil rijden een japanner. Wil je net iets meer garage-uren koop dan een duitser. Wil je vaak naar de dealer koop dan een fransoos of italiaan. Veel mensen kijken alleen naar de aanschafprijs van een auto. Het is verstandiger naar de "total cost of ownership" te kijken, maw wat kost dat ding gedurende de periode dat je m hebt. Veel mensen kopen dan een heel andere auto dan dat ze nu rijden. Veel succes, en ik zette m in de krant. Tip:Koop daarna 2 matizzen; heb je altijd een extra auto voor als de andere bij de dealer staat, kost evenveel als je nu betaalt.
Re: Verrotte Citroen C3
Dit onderwerp bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10806
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie