Ik heb de auto aangemeld via de dealer voor een carrosserie garantie claim
de eerste keer is deze helemaal afgewezen. Naar mijn idee dient VW deze roest te betalen omdat het een fabrieksfout is Er zijn immers op LUPO3L club forum meerdere auto's met identieke roest schade onder de strip die langzaam op het dak kruipt. Volgens volkswagen garantievoorwaarden heb ik een expertise laten doen bij garantex onder naam van de ANWB. Deze stelt dat de roest van binnen uit komt en dat de schade. Volkswagen heeft me voorgesteld om 50% van de claim te vergoeden maar dit is bij door dealer aangewezen spuiter nog steeds dezelfde prijs als wanneer ik vrije spuiter zou gaan. Kortom de claim word niet vergoed en ik zit met mijn handen in het haar wat betreft volkswagen. Ik adviseer niemand meer zo'n auto te kopen ze hebben het over garantie maar die is ver te zoeken. Ik wil dat dealer garanties een keer een uitzending gedaan word om de heren op hun punten te wijzen want de consument is hier in de dupe. Bovendien heeft VW de expertise zelf betaald wat ook erg vreemd is. Iemand nog tips om mijn dak weer fatsoenlijk te krijgen of de claim te door vw te laten vergoeden?