LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volkswagen Golf TDI Luchtmassameter

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
dre62

Volkswagen Golf TDI Luchtmassameter

Ongelezen bericht door dre62 »

Was ik me toch een beetje blij toen ik vanavond naar TrosRadar zat te kijken; heb heel toevallig vandaag m'n Golf TDI bj 2001 naar de garage gebracht met een............. naar beneden gevallen zijruit, wordt ie lekker voor niets gerepareerd, oefff......
Maar nu het volgende, volgens mij typisch Golf (TDI) probleem:
in juni 2004 heeft de luchtmassameter het begeven, balen natuurlijk, maar gelukkig werd ie onder coulance vervangen, alles ok dus, maar in juli van dit jaar begaf de luchtmassameter het weer, binnen 13 maanden 2 luchtmassameters kapot, en de 2e keer een nota van 385 euro, balen dus. Een brief naar Pon heeft ook niet veel geholpen, het antwoord van Pon was duidelijk: op "onder coulance" vervangen onderdelden wordt geen garantie gegeven, discussie voor hun gesloten. Mijn vraag: heeft iemand dezelfde problemen ondervonden, want zoals wel weer blijkt, "samen staan we sterk(er)"!
Groet,
Dre

Tdiclubnederland

Re: Volkswagen Golf TDI Luchtmassameter

Ongelezen bericht door Tdiclubnederland »

Er is al heel veel te vinden met betrekking luchtmassa meters.
Kleine toelichting sinds januari heeft volkswagen een omruil actie gehad leverde je oude lmm in tegen een nieuwe koste dit geintje 80 euro.

Er is een vervangings lmm te krijgen hij draagt de naam Pierburg deze wordt ook in een mercedes geplaatst.
Wil je meer weten hierover kijk maar eens op de WWW.Tdiclub.nl hier kun je kijken of jou auto geschikt is voor een pierburg en anders kun je dit als vraag in het forum plaatsen zodat je zeker weet dat die werkt.
Ook deze luchtmassa meter kost ongeveer 80 - 90 euro maar is beter dan die volkswagen levert.

lars-saxo

Re: Volkswagen Golf TDI Luchtmassameter

Ongelezen bericht door lars-saxo »

VAG LMM`s ........... DRAMA!!!

pierburg is de oplossing idd bij mercedes en die zijn goedkoper en beter

Gesloten