LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WITTE LIJST AUTOBEDRIJVEN

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gouda

WITTE LIJST AUTOBEDRIJVEN

Ongelezen bericht door Gouda »

Na een ZWARTE lijst is het logisch dat er ook en WITTE lijst onstaat.

Zelf kom ik uit Gouda en heb mijn wagen (en die van m'n vrouw) in onderhoud bij Garage Stolwijk in Stolwijk van William Stolwijk (3 x Stolwiijk dus :D ).
Een prima en eerlijk bedrijf dat keurig werkt en tegen normale tarieven (tegen het goedkope aan).
Is altijd bereid in nood meteen te helpen.

Een aanrader dus!

dens

Re: WITTE LIJST AUTOBEDRIJVEN

Ongelezen bericht door dens »

Heel goed!! Dit mag ook wel eens gezegd worden! Er zijn gelukkig heel veel goede garages :D

Wikkie

Ongelezen bericht door Wikkie »

van Duivenvoorde te Noordwijkerhout is ook heel betrouwbaar. Althans, ik heb goede ervaringen. Hun autovoorraad kun je zien bij autotrack.nl

yubi

Ongelezen bericht door yubi »

Ik heb er ook nog wel één voor op de witte lijst: Autobedrijf Schalken in Heemstede (sub-dealer Mazda). Aardige man, die geen geld probeert te kloppen. Twee keer met mankement geweest dat gratis werd verholpen: geeft eerlijk advies en gaat geen grote reparaties doen zonder vooraf te informeren. Heeft mij vlak na aankoop van mijn auto in zijn eigen vrije tijd (zaterdagochtend) bij mij thuis geholpen (gratis) toen er een rood lampje begon te branden. Elke kerst een fles wijn voor alle klanten die dat jaar voor onderhoud of reaparatie bij hem zijn geweest. Heb er zes jaar geleden een 10 jaar oude mazda gekocht en ik rijd er nog steeds in, zonder problemen (behalve de standaardslijtages). Warme douche voor Auto Schalken, Havenstraat, Heemstede. Zo hoort het.

Gesloten