LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zittingen citroen C4 Picasso uit 2008 stuk!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
stephan1971

Zittingen citroen C4 Picasso uit 2008 stuk!!!

Ongelezen bericht door stephan1971 »

Hallo ik heb een Citroen C4 Picasso uit 2008 met een km stand van 80.000 km nu zijn beide voorstoelen aan de zijkanten van de zittingen aan het inzakken (de schuimlaag onder de bekleding verkruimelt helemaal)nu kost alleen de zitting vervangen 650,= per stoel vind dit buiten dat het wel erg snel is erg duur!!!
Zijn er meer C4 rijders met dit probleem ?
heb me laten vertellen dat de berlingo ook last van dit probleem heeft .
Van Citroen Nederland hoef je niks te verwachten doen geen coulance of andere oplossingen !!!
Auto is te oud!!! sta je lekker achter je produkt!!
Gr Stephan

thecure

Re: Zittingen citroen C4 Picasso uit 2008 stuk!!!

Ongelezen bericht door thecure »

stephan1971 schreef:Hallo ik heb een Citroen C4 Picasso uit 2008 met een km stand van 80.000 km nu zijn beide voorstoelen aan de zijkanten van de zittingen aan het inzakken (de schuimlaag onder de bekleding verkruimelt helemaal)nu kost alleen de zitting vervangen 650,= per stoel vind dit buiten dat het wel erg snel is erg duur!!!
Zijn er meer C4 rijders met dit probleem ?
heb me laten vertellen dat de berlingo ook last van dit probleem heeft .
Van Citroen Nederland hoef je niks te verwachten doen geen coulance of andere oplossingen !!!
Auto is te oud!!! sta je lekker achter je produkt!!
Gr Stephan
psa heeft helaas slechte kwaliteit meubilair. mijn vorige 307 sw had hetzelfde. een andere oplossing is eens langs een autostoffeerder te gaan en een offerte te vragen. zal ook niet goedkoop zijn maar waarschijnlijk minder dan 600 euro.

riddert

Re: Zittingen citroen C4 Picasso uit 2008 stuk!!!

Ongelezen bericht door riddert »

Dat zo een zitting zoveel geld kost ligt aan het feit dat de zitting alleen compleet besteld kan worden. Dus inclusief bekleding. De kwaliteit is matig, er zijn meer merken die het hebben, bijvoorbeeld de vorige generatie van de Toyota Yaris en vele PSA produkten. U kunt het beste zoals eerder geschreven bij een stoffeerder langsgaan die de zitting voor u opvult. Kost een fractie van die 650 euro.

Gesloten