Bandenconcurwnt.nl WAARDELOOS SERVİCE

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Kurt1453

Bandenconcurwnt.nl WAARDELOOS SERVİCE

Ongelezen bericht door Kurt1453 »

26-03 heb ik mijn bestelling met 4 banden ontvangen maar 1 van de banden heeft duidelijk slijtage sporen. Opgestuurde foto’s laten ook het verschil helder zien met andere 3 banden. Na het indienen van een klacht heb ik een vervangende band gevraagd maar volgens bandenconcurent is de band tijdens het transport beetje vuil geworden en technisch in orde. Als er problemen zijn met een bestelling reageert dit bedrijf nergens op en gaat heel erg slecht met consument om. Hele slechte service. Eris echter iets mis met betreffende band maar ik mag het gewoon gebruiken en dat kan misschien de verkeer veiligheid voor mij en voor andere weggebruikers in gevaar brengen maar voor dit bedrijf gaat het blijkbaar alleen om centjes. Bovendien vragen ze voor het terug sturen van hele bestelling een slordige 70 euro.
İk zou het heel erg op prijs stellen om hiervoor uitgebreid aandacht te geven in uw programma want ik ben waarschşjnkijk niet de enige die dupe is geworden van dit waardeloze bedrijf.
İk wilde graag de foto’s toevoegen maar het is mij helaas niet gelukt.

Alvast bedankt en vriendlijke groet,

Mustafa Kurt.

Speedy123

Re: Bandenconcurwnt.nl WAARDELOOS SERVİCE

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Een Internet aankoop kan je altijd binnen 14 dagen annuleren. Bandenconcurrent.nl biedt u 30 dagen na ontvangst om de retour aan te melden.. De koper kan verantwoordelijk zijn voor de verzendkosten van de retournering. Volgens Tim, de digitale assistent van bandencuncurrent.nl, kost dat:
Ophaalservice: €34,95 per pakket (je geeft 3 voorkeursdatums door).
Zelf terugsturen: via een postpunt; kosten meestal €25–€30 per pakket. Hiervoor moet eerst een retouraanmelding gedaan worden.
Als u de band niet vertrouwd, dan zou ik de bestelling gewoon retourneren en uw verlies nemen. Voor een paar tientjes zou ik niet in de welles / nietes met de Bandenconcurrent.nl verzanden.

Plaats reactie