Momenteel loopt een 2 banden halen 1 betalen actie bij de Sprint (www.desprint.nl)
Iemand ervaring met De Sprint?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Sprint
Re: De Sprint
8 Nieuwe banden gekocht ! bij de sprint
De Sprint heeft vaak 2e band gratis akties lopen (zoals zij ook pagina groot adverteren in weekbladen). Advies; Zeker doen want de prijs is waanzinnig goed. Iedereen roept hier dat autobandenmarkt.nl goedkoop is maar ik heb vergeleken voordat ik twee set banden aan ging schaffen nou de sprint is zelfs fors goedkoper dan hun, ook kwikfit nog gebeld maar daarmee is het prijs verschil enorm.. hier een paar voorbeelden;
(2 banden)
195-65-15 continental 119.- (autobandenmarkt.nl 148,60 !!) (heb ze zelf gekocht !)
205-55-16 goodyear 129.- (autobandenmarkt.nl 177,6!!)
195-50-15 pirelli (autobandenmarkt.nl 98,20 !!))
Heb me beide auto's voorzien bij de sprint van nieuwe banden in het filiaal in Rotterdam en werd heel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Deze jongens zitten niet in grote glazen nieuwe panden zoals dealers en toen ik erop een zaterdag was stond het helemaal vol daarom kan men denk ik voor deze prijzen werken...
Zou hen zeker aanbevelen.
De Sprint heeft vaak 2e band gratis akties lopen (zoals zij ook pagina groot adverteren in weekbladen). Advies; Zeker doen want de prijs is waanzinnig goed. Iedereen roept hier dat autobandenmarkt.nl goedkoop is maar ik heb vergeleken voordat ik twee set banden aan ging schaffen nou de sprint is zelfs fors goedkoper dan hun, ook kwikfit nog gebeld maar daarmee is het prijs verschil enorm.. hier een paar voorbeelden;
(2 banden)
195-65-15 continental 119.- (autobandenmarkt.nl 148,60 !!) (heb ze zelf gekocht !)
205-55-16 goodyear 129.- (autobandenmarkt.nl 177,6!!)
195-50-15 pirelli (autobandenmarkt.nl 98,20 !!))
Heb me beide auto's voorzien bij de sprint van nieuwe banden in het filiaal in Rotterdam en werd heel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Deze jongens zitten niet in grote glazen nieuwe panden zoals dealers en toen ik erop een zaterdag was stond het helemaal vol daarom kan men denk ik voor deze prijzen werken...
Zou hen zeker aanbevelen.
let wel op het land van herkomst en het DOT nummer zodat je geen oude oostblokbanden koopt het gebeurt vaker dat er hele grote partijen opgekocht worden bij bandenfabrikanten in het oostblok en die zijn minder van kwaliteit en gaan minder lang mee...........hoeft niet altijd hoor
Nou, die Willem werkt dus ook bij de Sprint en krijgt op zijn volgende setje banden zeker weer 50% korting
Inderdaad, pas een setje goodyears gekocht en die banden zijn niet eens bestemd voor de europese markt, maar een of ander warm blotevoetenland!
Technisch totaal fout.
OPLETTEN DUS!
Inderdaad, pas een setje goodyears gekocht en die banden zijn niet eens bestemd voor de europese markt, maar een of ander warm blotevoetenland!
Technisch totaal fout.
OPLETTEN DUS!
Wel apart die oostbloklandbanden, want die komen meetsal eerst van hier... Nadat ze voor hier te oud worden gaan ze naar daar,,, en dan komen ze blijkbaar weer terug?
nou nee die ''oostblokbanden'' worden gewoon daar gemaakt , de hele grote bandenfabrikanten (waaronder ook onze eigen vredesteinfabrieken) zijn vanwege de lage lonen daarheen gegaan en die maken voor de europese markt banden maar ook banden voor daar in de ''buurt'' maar die hebben geen E-keurmerk maar op een of andere manier komen ze via handelaren toch weer deze kant op. en dan krijg je dus de ''aanbiedingbanden''