Ben er geweest en is tevens de allerlaatste keer !
Auto daar laten keuren, normaal doen we dat bij andere garage maar door gezondheidsproblemen hebben we het daar laten doen.
Nou hadden we dat maar nooit gedaan.
Afspraak gemaakt voor het keuren.
U kan u auto brengen tussen 8-9 uur in de morgen, auto kan de hele dag gekeurd gaan worden, afspraak kennen ze daar niet.
Ik ben gebeld met de mededeling u auto is afgekeurd op 4 punten, de punten zijn genoemd.
Omdat we op dat moment het financieel niet zo breed hadden hebben we er voor gekozen om het zelf op te knappen en niet daar te laten doen.
Dat is dus schijnbaar in verkeerde keelgat gevallen daar.
Auto opgehaald, zie ik op afkeuringsbewijs 2 punten staan, ik zeg waar zijn die andere 2 punten dan, nee mevrouw dat is niet zo heel belangrijk daar word auto niet op afgekeurd, ik zeg aan telefoon zei u van wel.
Nee mevrouw heb ik niet gezegd.
Afijn, auto op die 2 punten in orde gemaakt.
Kun je weer je auto brengen tussen 8-9 uur in morgen, gebeld rond de klok van 12 uur met de vraag hoe laat onze auto weer klaar is, oh mevrouw dat kan wel een hele dag duren !
Normaal is als auto word afgekeurd word hij nagekeken op die punten die in orde zijn gemaakt, maar nee daar niet, auto word op nieuw helemaal gekeurd.
Je bent dus gewoon je auto een hele dag kwijt !
( andere garage waar we normaal heen gaan is komen en nog wel zonder afspraak, ff wachten tot je aan de beurt bent en auto word gekeurd en je kan weer gaan)
Wat ik ook belachelijk vind is dat je € 15,00 moet betalen voor het herkeuren en dat binnen 4 werkdagen.
Nog nooit meegemaakt, nog nergens.
Dan hoe de mensen aan de telefoon zijn.
Ik vraag netjes van goh waneer is onze auto ongeveer klaar, mevrouw ik heb u toch gezegd dat het kan zijn dat u de hele dag de auto kwijt bent, nee mijnheer dat heeft u NIET gezegd, ja mevrouw heb ik wel gezegd.
Ach heeft geen zin om mee te praten met zo iemand.
Ik heb gezegd dat ik een klacht ga indienen, oh mevrouw die klacht komt toch bij mij terecht dus zeg het maar hoor.
En als u het niet aanstaat komt u de auto toch ophalen, over klantvriendelijkheid gesproken, bah !
Echt de laatste keer dat ik kwikfit heb bezocht.
Hadden we maar geluisterd naar de mensen dat we daar niet heen moesten gaan.
Waren dus eigenlijk al gewaarschuwd maar dacht het zal wel meevallen, niet dus !