LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik-Frot

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
witte2383
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2009 09:31

Kwik-Frot

Ongelezen bericht door witte2383 »

gisteren bij kwik fit in Delft (abtwoudseweg) geweest voor een grote beurt. Ik moest de auto in de ochtend afleveren dan zou die 's-middags klaar zijn. Dus ik de auto om half 9 daar neer gezet (toen merkte ik helemaal niks vreemds aan mijn auto). Word ik om half een gebeld dat er iets heel erg mis is met mijn achter remmen, en dat konden ze meteen repareren (totale kosten ong. 600 euro).dat geld groeit bij mij niet op mijn rug. dus ik er voor gekozen om hem zo mee te nemen, daar moest ik voor tekenen. vervolgens stap ik in mijn auto en kan ik mijn rempedaal tot op de bodem intrappen en mijn handrem tot aan het dak aantrekken terwijl ik voor 100% zeker weet dat dit niet het geval was voor ik 'm bracht. Dus mensen kijk uit waar je je auto naar toe brengt voor een grote beurt (ik ga in ieder geval nooit meer naar EEN KWIK-FIT VESTIGING)




MVG A.Henskens

nfsu2boy
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2009 20:39

Re: Kwik-Frot

Ongelezen bericht door nfsu2boy »

meschien omdat ze je rem cilinder helemaal naar binnen hebben geduwd waardoor je ff 2 keer helemaal je rem in moet trappen waardoor jeje cilinder weer tegen je blokje aanduwd mvg nfsu2boy

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Kwik-Frot

Ongelezen bericht door Mallemalle »

eerder omdat ze de zaak los hebben gedraaid om zo een storing te simuleren

p-a
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jun 2009 13:55

Re: Kwik-Frot

Ongelezen bericht door p-a »

yep losgehaald en niet of niet goed ontlucht daarna.. kwikfit is nu eenmaal niet echt een kwalitatief geweldig bedrijf 8)

Gesloten