LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Ik wil de nuance aanbrengen dat het gewone personeel voor een normaal salaris elke dag zijn werk zit te doen, zonder bonussen. Ik wil de nuance aanbrengen dat het gewone personeel niet bestaat uit graaiers.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Dat was al evident duidelijk, die nuance hoef je niet aan te brengen, maar dat doet verder niks af aan mijn bericht. De klant bij deze bank is weer duurder uit en betaald die 23 % bonus van het hogere personeel.harley68 schreef:Ik wil de nuance aanbrengen dat het gewone personeel voor een normaal salaris elke dag zijn werk zit te doen, zonder bonussen. Ik wil de nuance aanbrengen dat het gewone personeel niet bestaat uit graaiers.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
http://www.nrc.nl/carriere/2014/12/30/p ... et-staken/
Uit het artikel van NRC
De werknemers van Brink’s zijn sinds zaterdag gestopt met het vullen van de pinautomaten van de Rabobank, waarvan een groot deel nu leeg is.
Ook een aantal automaten van ABN Amro en SNS Bank zijn de afgelopen dagen niet meer bijgevuld.
Hoewel ik de acties van Brink’s wel steun, is bovenstaande één van de redenen waarom er vestigingen van de ABN AMRO bank (met een kasfunctie) in de buurt open moeten blijven.
Klanten moeten gewoon bij hun geld kunnen wanneer zij dat willen en niet wanneer het iedereen goed uitkomt en alles meezit.
Behalve deze staking van Brink’s kregen de klanten van de ABN AMRO de ene storing na de andere als kerstcadeau van de ABN AMRO bank.
Internetbankieren was niet mogelijk. Geld werd niet bijgeschreven, wel afgeschreven, dat dan weer wel.
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo.
Ondanks de hoge bedragen die de bank rekent en de hoge winst dankzij de klant, kan het systeem van ABN AMRO de maand december blijkbaar niet aan.
De klant kan in dit soort gevallen nergens verhaal halen.
Er zijn geen vestigingen en de helpdesk is overbelast op dit soort momenten.
Bovendien kunnen ze toch niks doen, behalve zeggen dat er een storing is en sorry zeggen.
In dit geval koop je daar écht helemaal niks voor.
Uit het artikel van NRC
De werknemers van Brink’s zijn sinds zaterdag gestopt met het vullen van de pinautomaten van de Rabobank, waarvan een groot deel nu leeg is.
Ook een aantal automaten van ABN Amro en SNS Bank zijn de afgelopen dagen niet meer bijgevuld.
Hoewel ik de acties van Brink’s wel steun, is bovenstaande één van de redenen waarom er vestigingen van de ABN AMRO bank (met een kasfunctie) in de buurt open moeten blijven.
Klanten moeten gewoon bij hun geld kunnen wanneer zij dat willen en niet wanneer het iedereen goed uitkomt en alles meezit.
Behalve deze staking van Brink’s kregen de klanten van de ABN AMRO de ene storing na de andere als kerstcadeau van de ABN AMRO bank.
Internetbankieren was niet mogelijk. Geld werd niet bijgeschreven, wel afgeschreven, dat dan weer wel.
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo.
Ondanks de hoge bedragen die de bank rekent en de hoge winst dankzij de klant, kan het systeem van ABN AMRO de maand december blijkbaar niet aan.
De klant kan in dit soort gevallen nergens verhaal halen.
Er zijn geen vestigingen en de helpdesk is overbelast op dit soort momenten.
Bovendien kunnen ze toch niks doen, behalve zeggen dat er een storing is en sorry zeggen.
In dit geval koop je daar écht helemaal niks voor.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Denk je dat een bankfiliaal de bankbiljetten zelf drukt of zo? Die worden natuurlijk ook door geldkoeriers van geld voorzien.
In de tijd dat er nog geen geldautomaten waren, was je volledig van 'jouw' bank afhankelijk. Had die een staking of was er iets anders, dan kon je helemaal niet bij je geld. Tegenwoordig kun je als de apparaten van 'jouw' bank het niet doen, vaak nog naar een apparaat van een andere bank.
En, wat je zelf aangeeft, ze kunnen weinig anders doen dan zeggen dat er een storing is en sorry zeggen. Waarom zou je dan perse bij je bank naar binnen willen stappen of je bank willen bellen?
In de tijd dat er nog geen geldautomaten waren, was je volledig van 'jouw' bank afhankelijk. Had die een staking of was er iets anders, dan kon je helemaal niet bij je geld. Tegenwoordig kun je als de apparaten van 'jouw' bank het niet doen, vaak nog naar een apparaat van een andere bank.
En, wat je zelf aangeeft, ze kunnen weinig anders doen dan zeggen dat er een storing is en sorry zeggen. Waarom zou je dan perse bij je bank naar binnen willen stappen of je bank willen bellen?
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Bankmedewerkers verdienen nog altijd meer dan mensen met een vergelijkbaar opleidingsniveau in andere sectoren.harley68 schreef:De werkelijkheid dat de top nog steeds loopt te graaien en dat de medewerkers hier zwaar de dupe van zijn. Dat is bij elke bank aan de orde. Dus er zit wel een nuance in die 23% verhoging.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Ik had je al geantwoord maar deze reactie is verwijderd door Radar omdat jij het geen leuk antwoord vond.kweenie schreef:Denk je dat een bankfiliaal de bankbiljetten zelf drukt of zo? Die worden natuurlijk ook door geldkoeriers van geld voorzien.
In de tijd dat er nog geen geldautomaten waren, was je volledig van 'jouw' bank afhankelijk. Had die een staking of was er iets anders, dan kon je helemaal niet bij je geld. Tegenwoordig kun je als de apparaten van 'jouw' bank het niet doen, vaak nog naar een apparaat van een andere bank.
En, wat je zelf aangeeft, ze kunnen weinig anders doen dan zeggen dat er een storing is en sorry zeggen. Waarom zou je dan perse bij je bank naar binnen willen stappen of je bank willen bellen?
Weet niet wat je wil horen maar dat was mijn antwoord en ik ga niks anders opschrijven.
Kweenie waar jij leest dat ik tegen pinautomaten ben en waarom jij mij de voordelen daarvan uitlegt.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
U zegt dat u bij ING al jaren € 1,45 heeft betaald, dat is dus € 17,40 per jaar, dit heb ik de laatste jaren bij de ING betaald:Harm.calc schreef:Bij de SNS betaal ik €1,95 per maand voor gebruik bankpas.
Bij de ING betaal ik €1,45 per maand voor gebruik bankpas.
En dit is al jaren zo.
En ik regel alles zelf via internet. Bank hoeft zogezegd "niets meer" voor mij te doen.
Het stoort mij wel de gigantische winsten die dit soort bedrijven maken.
Dat past niet bij mijn gedachte van, dat we het in deze wereld samen zouden moeten doen.
Het is graaien wat je graaien kunt, en ergens wordt het ook nog verheerlijkt.
Geaccepteerd zeker.
jaar bedrag
2002 7,00
2003 7,00
2004 8,50
2005 9,95
2006 9,95
2007 10,95
2008 12,50
2009 12,40
2010 13,45
2011 15,00
2012 15,00
2013 17,40
2014 17,40
2015
Let wel de bedragen zijn per jaar.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 jan 2015 16:03
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Rots92 schreef:U zegt dat u bij ING al jaren € 1,45 heeft betaald, dat is dus € 17,40 per jaar, dit heb ik de laatste jaren bij de ING betaald:Harm.calc schreef:Bij de SNS betaal ik €1,95 per maand voor gebruik bankpas.
Bij de ING betaal ik €1,45 per maand voor gebruik bankpas.
En dit is al jaren zo.
En ik regel alles zelf via internet. Bank hoeft zogezegd "niets meer" voor mij te doen.
Het stoort mij wel de gigantische winsten die dit soort bedrijven maken.
Dat past niet bij mijn gedachte van, dat we het in deze wereld samen zouden moeten doen.
Het is graaien wat je graaien kunt, en ergens wordt het ook nog verheerlijkt.
Geaccepteerd zeker.
jaar bedrag
2002 7,00
2003 7,00
2004 8,50
2005 9,95
2006 9,95
2007 10,95
2008 12,50
2009 12,40
2010 13,45
2011 15,00
2012 15,00
2013 17,40
2014 17,40
2015 395,00
Let wel de bedragen zijn per jaar.
Re: ABN AMRO, duurste bank wordt nog duurder
Toch blijft het een vreemd verhaal: Banken sluiten kantoren, versturen geen afschriften meer, geen rente op betaalrekening, maar de kosten die klanten moeten betalen stijgen nog altijd harder dan de inflatie. Daar klopt helemaal niets van.