Een week naar Spanje, credicard mee.
Wil je betalen weigert je card, na 2 keer proberen bel je naar Nederland.
Daar wordt meegedeeld, meneer we hebben uw card geblokkeerd en deze kunnen we niet deblokeren. Ik heb nog nooit rood gestaan en ook mijn limiet is voldoende.
Doorverbonden na een andere afdeling (tien minuten, duur bellen met een mobiel)
Meneer u heeft in het verleden een transactie gedaan met een bedrijf. Het kan zijn dat gegevens bekend zijn. Er zit veiligsheidscode en pin op mijn pas. Meneer wordt er gezegd, u zit nu op Ibiza (kunnen ze precies zien vanwaar je belt) we gaan een nieuwe pas aanvragen. Duurt een week.
Je wordt als klant niet eens gebeld dat je card geblokkeerd wordt, das al vreemd en dan bieden ze niets. Je betaald duur voor een produkt-dienst waar je gebruik van maakt dan wordt dit zonder reden stopgezet, niet eens kenbaar gemaakt en mag je zelf maar uitzoeken hoe jij terug naar Nederland komt, dat je niets meer kan aanschaffen, geen eten kan kopen en ook hotel niet kan betalen door de blokkade.
het is een grote schande.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 mar 2011 19:02
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
Nooit op één bron vertrouwen dus neem in het vervolg ook de
pinpas mee.
pinpas mee.
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
Vertel, hoe kan een bank zien waarvan je beltpaulogender schreef:Een week naar Spanje, credicard mee.
Wil je betalen weigert je card, na 2 keer proberen bel je naar Nederland.
Meneer wordt er gezegd, u zit nu op Ibiza (kunnen ze precies zien vanwaar je belt)
.............................of.......................zouden ze hebben gezien waar vandaan er een transactiepoginging gedaan is?
Ik weet het niet hoor............
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 mar 2011 19:02
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
Idd Nooit 1 bank vertrouwen, dat blijkt. ABN AMRO maakt het heel bont door alles te blokkeren, terwijl je machtingen hebt die aan dat nummer zijn verbonden.
Je noodzakelijke producten niet kan aanschaffen/betalen vanwege de verplichting met card te kunnen betalen.
Informatie kunnen of willen ze niet geven. Zelfs een alternatief bieden kunnen ze niet, voor deze service betaal je maandelijks.
De reden willen ze ook niet vertellen. Daar staat je vermogen nou op.
Wil je erover bellen wordt je door en doorverbonden en het levert niets op.
Vragen om te worden teruggebeld is niet mogelijk, staat zwart op wit op tape door medewerker van de bank. Deze bekende ook dat zowel mijn spaanse als Nederlandse telefoonnummer bekend was. Je inlichten doen ze niet?!
Een mail zenden is beperkt (max een aantal tekens)
Aangifte tegen ABN AMRO is goede mogelijkheid heb ik van een jurist begrepen, ABN AMRO heeft de mogelijkheid om een rekening te blokkeren dat is correct (staat in voorwaarden) maar de reden daarvan is toetsbaar.
Ook het niet in kennis stellen van blokkering is onjuist. Dat de klant moet bellen waarom zijn card het niet doet dat is juridish onjuist.
Je noodzakelijke producten niet kan aanschaffen/betalen vanwege de verplichting met card te kunnen betalen.
Informatie kunnen of willen ze niet geven. Zelfs een alternatief bieden kunnen ze niet, voor deze service betaal je maandelijks.
De reden willen ze ook niet vertellen. Daar staat je vermogen nou op.
Wil je erover bellen wordt je door en doorverbonden en het levert niets op.
Vragen om te worden teruggebeld is niet mogelijk, staat zwart op wit op tape door medewerker van de bank. Deze bekende ook dat zowel mijn spaanse als Nederlandse telefoonnummer bekend was. Je inlichten doen ze niet?!
Een mail zenden is beperkt (max een aantal tekens)
Aangifte tegen ABN AMRO is goede mogelijkheid heb ik van een jurist begrepen, ABN AMRO heeft de mogelijkheid om een rekening te blokkeren dat is correct (staat in voorwaarden) maar de reden daarvan is toetsbaar.
Ook het niet in kennis stellen van blokkering is onjuist. Dat de klant moet bellen waarom zijn card het niet doet dat is juridish onjuist.
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
Mijn ABN-AMRO credit card was ook geblokkeerd.......en wat was ik blij want hij was namelijk gebruikt door fraudeurs.........en door de blokkade kon het bedrag niet verder op lopen. Alles goed geregeld en binnen een week een nieuwe kaart.
Als je op vakantie gaat dan neem je toch niet alleen 1 kaart mee? Dat is vragen om problemen want wat als de kaart gestolen wordt......of je verliest de kaart, dan zit je en heb je helemaal niets. Ik neem altijd ook nog cash en een pinpas mee. En natuurlijk mijn man zodat hij alles kan betalen als mijn kaart aan het limiet zit
Als je op vakantie gaat dan neem je toch niet alleen 1 kaart mee? Dat is vragen om problemen want wat als de kaart gestolen wordt......of je verliest de kaart, dan zit je en heb je helemaal niets. Ik neem altijd ook nog cash en een pinpas mee. En natuurlijk mijn man zodat hij alles kan betalen als mijn kaart aan het limiet zit
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
Als je met je eigen mobiele telefoon belt kunnen ze inderdaad niet zien waar je vandaan belt. In het gunstigste geval krijgen ze alleen het msisdn binnen, en ook dat vaak niet als er vanuit het buitenland wordt gebeld.bolleke schreef:Vertel, hoe kan een bank zien waarvan je beltpaulogender schreef:Een week naar Spanje, credicard mee.
Wil je betalen weigert je card, na 2 keer proberen bel je naar Nederland.
Meneer wordt er gezegd, u zit nu op Ibiza (kunnen ze precies zien vanwaar je belt)
.............................of.......................zouden ze hebben gezien waar vandaan er een transactiepoginging gedaan is?
Ik weet het niet hoor............
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 18 mar 2011 19:02
Re: ABN amro laat klanten op vakantie in vreemd land in de steek
GJvdZ schreef:Als je met je eigen mobiele telefoon belt kunnen ze inderdaad niet zien waar je vandaan belt. In het gunstigste geval krijgen ze alleen het msisdn binnen, en ook dat vaak niet als er vanuit het buitenland wordt gebeld.bolleke schreef:Vertel, hoe kan een bank zien waarvan je beltpaulogender schreef:Een week naar Spanje, credicard mee.
Wil je betalen weigert je card, na 2 keer proberen bel je naar Nederland.
Meneer wordt er gezegd, u zit nu op Ibiza (kunnen ze precies zien vanwaar je belt)
.............................of.......................zouden ze hebben gezien waar vandaan er een transactiepoginging gedaan is?
Ik weet het niet hoor............