Echter loop ik bij enorm veel facetten tegen het probleem op: ABN AMRO heeft zijn BKR registratie na 5 jaar afbetaald al te zijn (op weg naar de 6 nu) nog steeds niet aangepast. Steeds krijg ik te horen dat het dossier naar de juiste afdelingen wordt gestuurd. Er wordt moeilijk gedaan omdat intern gegevens niet kloppen, niet vindbaar zijn of er wordt gepeinsd over een incassobureau wat failliet is gegaan.
De afgelopen 2.5 jaar hoor ik echter steeds hetzelfde:
- We zijn er mee bezig.
We kunnen het dossier lastig bekijken.
Ik ga U terugbellen later deze week.
Het juiste team moet worden ingelicht hierover.
Dit ligt niet bij de juiste afdeling..
De BKR codering is A3, die toendertijd onterecht is gegeven omdat er nooit sprake is geweest van weigering of bevriezing. Er is alleen in overleg met de bewindvoerder besloten de rekening stop te zetten en deze te gaan afbetalen volgens een vast traject. Dit is netjes gedaan.
Heeft iemand enig idee welke stappen ik verder kan ondernemen? Ik heb de klachtendienst hierover gemeld van ABN, maar daar kreeg ik alleen maar te horen dat zij hiermee vrij weinig kunnen, aangezien dit om een codering gaat van 10 jaar geleden.