| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN pin en stortautomaten
-
manuela
ABN pin en stortautomaten
Er is heel vaak storing bij de pin en stort automaten.
Ik vind het zeer vervelend als ik mijn geld moet storten om mijn rekeningen te betalen en het kan niet omdat er storing is.
Ik ben van mening dat persoonljke kas beter is omdat het minder iritatie is en minder tijd rovend.Ik wordt dan ook verzocht om naar een andere Abn bank te gaan uit mijn buurt als het niet op mijn route ligt.
Ik vind het zeer vervelend als ik mijn geld moet storten om mijn rekeningen te betalen en het kan niet omdat er storing is.
Ik ben van mening dat persoonljke kas beter is omdat het minder iritatie is en minder tijd rovend.Ik wordt dan ook verzocht om naar een andere Abn bank te gaan uit mijn buurt als het niet op mijn route ligt.
-
Gast
Re: ABN pin en stortautomaten
Wat dacht je van Internetbankieren om je rekeningen te betalen?
-
Gast
Ja hoor gast. Alsof heel Nederland een pc en of internet heeft! Doe es normaal. Kan je dan niet meer normaal bankieren?
-
Gast
tsja meid, dat heet nu de 21e eeuw! sorry, kan het ook niet helpen.
Daarbij heeft ieder ABN AMRO filiaal een internetpc staan, dus what's the problem?
Daarbij heeft ieder ABN AMRO filiaal een internetpc staan, dus what's the problem?
-
Gast
The problem is: Dat ik dat niet kan en niet wil. Tja jongeman, is wat hè?
-
Gast
" niet kunnen" ligt op het kerkhof en " niet willen " ligt er naast zei mijn oma altijd.
-
Gast
Wat een bijdehandte oma had jij dan zeg! Hoe kwam ze erop?
-
Gast
Waarschijnlijk doordat ze van deze tijd was en o.a. gebruik maakte van het Internet....
-
jooooop
Lijkt me wel dat deze persoon beschikking heeft tot een pc en Internet.. niet?
-
Gast
En anders, wat is er mis met de post? Je moet alleen er rekening mee houden dat tussen posten en betaling een paar werkdagen zitten. Je moet ze alleen op tijd op de bus doen.
Geloof dat sommige mensen niet kunnen lezen.
De topicstarter klaagt erover dat het stortingssysteem vaak storing heeft en ze geen geld kan storten op haar bankrekening om dan haar rekeningen te kunnen betalen.
Als er geen geld op je rekening staat dan heeft het kunnen internetbankieren totaal geen zin.
De topicstarter klaagt erover dat het stortingssysteem vaak storing heeft en ze geen geld kan storten op haar bankrekening om dan haar rekeningen te kunnen betalen.
Als er geen geld op je rekening staat dan heeft het kunnen internetbankieren totaal geen zin.