LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN steeds klant onvriendelijker

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Noble

Re: ABN steeds klant onvriendelijker

Ongelezen bericht door Noble »

Eres schreef:[al ben ik het NOG STEEDS niet eens met de ONVRIJWILLIGE "contributie" bijdrage.]

Noble wat is dit voor een contributie?

Ik ben al een keer veranderd met een slecht resultaat dus voorzichtiger.

hehehehe, zo noem ik mijn Betaalrekening-betaling / jaarkosten voor de rekening.

Ik ben hier dus FALIKANT tegen, ze maken geld met MIJN geld,
en wil ik dus géén gezeik over betalen voor plastic of wat dan ook.. :P

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Sorry, maar jullie hebben het ALLEMAAL fout....
Banken laten het RESULTAAT zien van hoe JULLIE de banken hébben willen... slécht dus...
want zeg nu zélf, INDIEN jullie massaal naar een bank zouden overstappen
die jullie het minst slecht behandeld, dan draaien banken snél bij.
WIE is er dus schuldig aan dit bank-gedrag??
juist de opvoeders, die gewooon bij die irritante bank blijven
want switchen moet je wat voor doen endat doen we liever niet toch??
In mijn geval zal ik zodra het mogelijk is bij de meest incompetente bank van NL (de ABN AMRO) weg stappen. Het gaat nu niet omdat er geen andere bank staat te popelen om een bedrijfkrediet over te nemen. Dus ik ben zeer ontevreden over de ABN heb dit meerdere malen kenbaar gemaakt, en kreeg iedere keer nul op het rekest of de medewerker die mijn "geval" behandelde is "verplaatst naar een andere afdeling".
Binnenkort is het krediet ingelost en zullen wij netjes onze verzekeringen, spaarcenten en ons financieel verkeer onderbrengen bij een andere bank!

mmichel

Ongelezen bericht door mmichel »

Noble schreef:
mmichel schreef: Dus Noble met zijn overstappen : dat heeft net zoveel zin als water naar de zee dragen.
Kijk, hier is dus een voorbeeld van de "gemakzuchtige" manier.

Wél klagen, maar GEEN actie ondernemen.

Gewoon roepen dat ALLE banken EVEN slecht zijn, je hoeft dus NIETS te doen.

...
Ben alles, behalve gemakzuchtig.
Heb ik ergens staan dat ik nooit overgestapt ben? Staat er ergens dat ik maar één bank heb?

Nee hè!

Je gaat er maar van uit dat ik geen andere banken in mijn portfolio heb zitten. Heb er 4 banken uitgegooid en er zijn er nog twee over.

Ik kan/mag met recht stellen dat ze allemaal even slecht zijn. Om uiteenlopende redenen.

Noble

mmichel schreef: Ik kan/mag met recht stellen dat ze allemaal even slecht zijn. Om uiteenlopende redenen.
Welke er uit geknikkerd?
welke 2 bevallen je tot nu toe het best?

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Mijn ervaring met ABN-AMRO is slecht, ondanks de bank zegt de klant bepaalt de koers van de bank.

Een rekenng met een klein saldo gevraagd om terug te boeken men doet er meer dan een maan dover en ibmiddles worden er ook n og bankkosten afgehaald, graaiersbende en de bankkosten wroden met 50% in het nieuwe jaar verhoogd. Schande typisch van een omhooggevallen bankier.

jammer

Ongelezen bericht door jammer »

Ik heb vele vragen gesteld over mijn Spaarkoers (later is die toekomst plan gaan heten)en naar verschillende afdelingen zelfs. Ik heb nu 4 brieven liggen van ze ga maar naar de Kifid. Als DAT niet genoeg is......Ik heb trouwens de AFM òòk al gebeld ze willen zeer graag de correspondentie van mij hebben en ook tussen mij en mijn tussenpersoon die niks voor me wil en kan doen...
Wordt vervolgd..
Heb nu het klachtenoverzicht alvast gedownload en uit geprint.

ABN AMRO
verified

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste zelfstandigste,

ABN AMRO Webcare wil graag met je in contact komen om na te gaan wat wij kunnen doen om jouw negatieve gevoel weg te nemen. Als je dit op prijs stelt, verzoeken wij je om (via een privébericht aan ons) jouw telefoonnummer te sturen. Daarbij kun je aangeven wanneer wij je het beste kunnen bereiken. Houdt rekening met circa drie werkdagen. ABN AMRO Webcare neemt dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Bianca

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ben inmiddels weg bij AbnAmro en zit bij een echte bank uit Den Bosch
Een verademing, service .. :mrgreen:

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Als ik naar de McDonalds ga en ik bestel zo'n lekkere McBacon als op de foto van de prijslijst, dan krijg ik iets anders dan op die foto. Dat is nog veel slechter.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

JtC schreef:Als ik naar de McDonalds ga en ik bestel zo'n lekkere McBacon als op de foto van de prijslijst, dan krijg ik iets anders dan op die foto. Dat is nog veel slechter.

Dit graag in het categorie "fastfood ketens" plaatsen en niet in banken

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Te laat.

Noble

Leo The Emperor schreef:Ben inmiddels weg bij AbnAmro en zit bij een echte bank uit Den Bosch
Een verademing, service .. :mrgreen:

1 slag, 3 uit voor AsjeBlieftNiet-AMRO :lol:

kritischeklant

Ongelezen bericht door kritischeklant »

Ik heb ook zeer, zeer slechte ervaringen met de arrogante ABN AMRO. En ben (ook) overgestapt naar de ASN Bank. Betere service, lagere kosten (rood staan tegen lage rente, rente op saldo betaalrekening), investering in duurzame en eerlijke handel en zo nu en dan een presentje voor de klant bv. DVD van Life and Earth van de BBC. Hopelijk blijft dit zo en krijgt moederconcern SNSReaal niet teveel invloed. Dus ik raad ASN aan.

AGGB

Ongelezen bericht door AGGB »

Niet te vergeten het gejij en gejou waarmee het webcare team van ABN AMRO de klant aanspreekt.
Zou de bank werkelijk daar in de interne opleiding geen aandacht aan besteden? Indien men niet van huis uit beleefdheidsvormen heeft meegekregen, dan zouden die toch getrained behoren te worden in de interne opleiding.
In een andere topic (Kosten ABN AMRO) spreekt mevr vd Molen van het ABN AMRO webcare team de klant aan met u, haar collega begint te jijen.
In deze topic spreekt diezelfde collega, mevr van Dijk-Arts, de klant aan met u, vervolgens begint een andere collega, Bianca, die alleen haar voornaam noemt, te jijen en te jouen. Buitengewoon klantonvriendelijk en onbeschaafd!

Noble

kritischeklant schreef:...En ben (ook) overgestapt naar de ASN Bank. Betere service, lagere kosten (rood staan tegen lage rente, rente op saldo betaalrekening), investering in duurzame en eerlijke handel en zo nu en dan een presentje voor de klant bv. DVD van Life and Earth van de BBC. Hopelijk blijft dit zo en krijgt moederconcern SNSReaal niet teveel invloed. Dus ik raad ASN aan.
Welkom bij de club.
Ik ben zelf óók naar ASN overgestapt vanwege positieve ervaringen die ik hier las,
en ze hadden/heben (gelukkig) gelijk.

Ik wil niet zo ver gaan met te zeggen dat ik mij hier "thuis" voel... :D

maar een prettig gevoel geven ze mij zéker,
en ik durf deze bank zowaar áán te raden naar andere mensen

en dat is héél wat voor noble, zoals vele hier zullen beamen :lol: nietwaar?? :wink:

duiner

Ongelezen bericht door duiner »

ABN AMRO schreef:Beste JeLo,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet naar behoren te woord bent gestaan. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding nemen wij mee in de de verdere ontwikkeling van onze service. Wij danken u voor uw bijdrage.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank NV
Mw. B. van Dijk-Arts
heel goed, dat ze zelf ook alles lezen , wat niet goed gaat , achter de schermen van de klanten

maar ?.. doen ze hier nu ook wat aan, dat vraag ik mij dus af
.

jammer

Ongelezen bericht door jammer »

Ik heb alleens geschreven op dit forum, waarom neemt de abn-amro dan geen contact met mij op. Tot op heden nog niks van hun gehoord.........

Eneco klant

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Ik ben zelf óók naar ASN overgestapt vanwege positieve ervaringen die ik hier las,
en ze hadden/heben (gelukkig) gelijk.

Ik wil niet zo ver gaan met te zeggen dat ik mij hier "thuis" voel...

maar een prettig gevoel geven ze mij zéker,
en ik durf deze bank zowaar áán te raden naar andere mensen

en dat is héél wat voor noble, zoals vele hier zullen beamen nietwaar??
Waarde Noble, het doet me goed dit te lezen! Laat ik vanwege dit mooie nieuws dan ook maar eens zo'n leuk poppetje gebruiken: :lol:

En mensen: de banken veranderen, dat lukt toch niet. Van bank veranderen wel en dat kan heel snel...!

s3mmi3

Ongelezen bericht door s3mmi3 »

Tuurlijk zou je massaal kunnen oproepen (zoals Noble doet) tot overstappen van bank. Maar er zijn denk ik weinig mensen die last hebben van een dergelijk service probleem. Ofwel je zult geen draagvlak hebben.

Als je ze echt wilt aanpakken zou je misschien een actie op Facebook of Hyves kunnen beginnen. Massaal mensen vragen of ze mee willen doen met een klaag-actie. Daarna bellen met de tros-radar redactie en voila De Bank staat in z'n hemdje :P

Ikzelf zit bij de Rabobank! Helemaal prima.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Beste zelfstandigste,
ABN AMRO Webcare wil graag met je in contact komen om na te gaan wat wij kunnen doen om jouw negatieve gevoel weg te nemen. Als je dit op prijs stelt, verzoeken wij je om (via een privébericht aan ons) jouw telefoonnummer te sturen. Daarbij kun je aangeven wanneer wij je het beste kunnen bereiken. Houdt rekening met circa drie werkdagen. ABN AMRO Webcare neemt dan contact met je op.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Bianca
Beste Bianca,

Ik trek uw, persoonlijk, goede bedoelingen niet in twijfel, doch is het
voor een dergelijke poging veel te laat. Ik ben reeds meerdere malen benadeeld en grofweg belazerd door uw collega's en heb moeten boeten voor een interne communicatiefout. Ik wil er, als zelfstandig ondernemer, geen enkele moeite meer in steken om een beter gevoel bij de ABN te krijgen daarvoor ben ik al te vaak als "nummer" weggezet (in plaats van ondernemer). Zonder teveel in detail te treden heb ik wel gemeend mijn ongenoegen over het handelen van de ABN hier kenbaar te maken (gesterkt door het feit dat ik niet de enige ben)

Tegen de markt in maakt mijn bedrijf een flinke groei door; ik verheug mij op de dag dag ik van de ABN rekening courant af ben (uw collega's ook hebben zij mij al eens medegedeeld) en alle geldhandelingen bij een andere bank kan onderbrengen.

Derhalve bedank ik u vriendelijk voor het aanbod. Ik zal hier geen gebruik van maken, mijn besluit ligt vast.......

Gesloten