LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adreswijziging bij DSB Bank...wat te doen?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Peer81

Adreswijziging bij DSB Bank...wat te doen?

Ongelezen bericht door Peer81 »

Hallo,

Mijn vriendin heeft een Internetspaarrekening bij de DSB bank, met haar zuurverdiende centjes van haar diverse stageplaatsen. Nu is volgens de DNB het depositogarantiestelsel vanaf vandaag in werking, dus binnenkort zullen er brieven worden rond gestuurd naar alle klanten (lees: slachtoffers) van DSB...

Nu woont mijn vriendin in bij haar moeder die in een zeer lelijke scheiding verkeerd. Maar het postadres van de DSB rekening staat nog op haar ouderlijk huis. Als die papieren van het DNB garantiestelsel daar terecht komen worden ze of verscheurd of door de shredder gehaald, of hij gebruikt ze voor zijn eigen belang ben ik bang, zo slecht is de relatie tussen vader en dochter inmiddels :(

Klantenservice nummer werd niet meer opgenomen, gewoon n bandje en verbinding wordt verbruiken (afgelopen vrijdag iig) Ik ben zelf die vrijdag al voor m'n werk nog naar Rotterdam gesjeesd naar het DSB kantoor, maar die konden ook niks voor mij betekenen, wel een email adres gekregen wat hun intern gebruiken. Daar heb ik afgelopen vrijdag nog een zeer indringende brief naartoe geschreven of ze toch niet zeer snel n adreswijziging konden doorvoeren. Maar nog geen antwoord gehad. Ben bang dat we achter t net vissen.

Heeft iemand nog zinnig contact weten te krijgen met iemand van DSB??? (Om bijv. adres te wijzigen) Of heeft iemand n goed idee om toch voor elkaar te krijgen om die papieren van het garantiestelsel op het juiste adres te doen belanden?? Iemand?? :(

Alvast vriendelijk bedankt.
Peter.

stofzuigertje

Re: Adreswijziging bij DSB Bank...wat te doen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit is geen probleem.
Omdat U dit niet in September al heeft geregeld zou zelfs begin Oktober dit nog fout kunnen gaan...

U kunt het beste omdat de DSB site niet meer werkt of aangepast word....
het beste regelmatig op www.dnb.nl kijken of daar formulieren voor deze rekening worden aangeboden.

De Nederlandse Bank zal voor DSB klanten ook in diverse kranten een bericht plaatsen, een oproep dus U kunt dan enkele dagen later toch Uw claim indienen.
Dus adres wijziging hoeft niet meer, vooral omdat vele online spaarders dit vergaten!

Dus zorg dat alle gegevens aanwezig zijn en zodra beschikbaar gelijk invullen want ze werken op volgorde binnenkomst.

U heeft vanaf vandaag dus 3 maanden om dit in te sturen, en zult na vandaag geen rente meer krijgen.

Dus maak je geen zorgen, vele andere zullen deze post ook niet krijgen maar ze sturen als service en ontlasting van hunzelf dit naar alle bekende adressen.

Gesloten