LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afab

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
britt 35
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2006 22:17

afab

Ongelezen bericht door britt 35 »

wat is het verschil met een doorlopendkrediet en een spaarkrediet?
ik vind het allemaal zo vaag,eerst waren we er in 10jaar mee klaar gisteren kreeg ik te horen 11 jaar??????????????
ik werd gisteren gebeld om 20.00uur sàvonds waarom alles nog niet terug gestuurd was?en natuurlijk met mooie praatjes dat het veel voordeliger was dan frisia,ik vertrouw de boel niet.kan iemand me helpen????????????????

Jan Hendriksen
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2006 22:04

Re: afab

Ongelezen bericht door Jan Hendriksen »

Ik heb ook een lening lopen via afab, is heel goed geregeld...en zijn in tegenstelling tot DSB een stuk klantvriendelijker.

dolphinns
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mar 2006 01:46

Re: afab

Ongelezen bericht door dolphinns »

Het verschil tussen een doorlopend krediet en een spaarkrediet is je maandbedrag en de zekerheid. Bij een doorlopend krediet betaal je 1/1,5 of 2% als maandtermijn van je kredietlimiet. Bij een spaarkrediet de rente over je uitstaande saldo + een premie voor een soort van spaarproduct.

Petra12
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:13

Re: afab

Ongelezen bericht door Petra12 »

Kijk ook eens in de thread Kredietprotector. AFAB is net zo boevenbende als Frisia, Becam, Lenen.nl en al die andere DSB-klonen. NIET mee in zee gaan dus!!!!

Petra12
Berichten: 107
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:13

Re: afab

Ongelezen bericht door Petra12 »

o ja, een kijk heel erg uit met dat "spaarproduct" waar dolphinns het over heeft. Meestal is dat in de vorm van een kapitaalverzekering, die
- en heel duur is
- en veelal gaat op nbasis van beleggen, waardor je absoluut niet zeker weet of je aan het einde van de rit genoeg geld hebt om je lening af te lossen

LEES DUS VOORAL ALLES, MAAR DAN OOK ECHT ALLES, NAUWKEURIG DOOR VOORDAT JE IETS TEKENT!!!!!!!!

Zeker een partij als AFAB of een kloon van DSB, al die jongens zijn niet te vertrouwen. Doe in elk geval ook navraag bij een gewone bank.

moofoo
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:24

Re: afab

Ongelezen bericht door moofoo »

Klopt, mensen pas op! AFAB tilt je waar je bij staat.

Die verzekeringen die zgnd. verplicht zijn, kun je gewoon weigeren.

Dit is koppelverkoop!!!


BOYCOT AFAB!!

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: afab

Ongelezen bericht door particulier »

Britt,

Kijk ook eens bij moneyou, Ohra, FBTO, of Centraal Beheer. Leenrentes liggen tussen de 6.4 en 8 %, bij overlijden wordt meestal de restschuld kwijtgescholden, maar vraag dit altijd na.

Je betaalt maandelijks een vast bedrag, in totaal ben je zo'n 5 jaar bezig, maar dan weet je ook dat de schuld is afgelost. Veel transparanter dan een dergelijke lening die Afab je probeert aan te smeren.

Gesloten