hoi hoi
ten eerste t wordt steeds vreemder en vreemder.?
daar was ik dan weer , zo als ik in mn 1e berichtje had verteld dat ik aan gifte moest doen . in de hoop van , dat de politie iets er aan kon doen .voor de zoveelste keer.nou mijn hoop is weg ........
nou komt t dat ik niet aan kan tonen dat het een strafbaarfeit is , fraude is niet te bewijzen. door dat ik niet aan kan tonen dat de gene die het doet het ook daadwerkelijk heeft gedaan ,:S er ontbreken handtekeningen zei de politie .
(nooit een pen door t beeld scherm zien vliegen )
het komt er op neer dat het niet eens illigaal is ,omdat strafbaar feit niet bewezen kan worden. justitie neemt niks in behandeling hierdoor.
als ze mijn bankrekeningnr kunnen gebruiken ,kan ''pietje'' ook jantjes naam in vullen bij de eenmalige machtiging.
en daar het adres van de overbuurvrouw ,als afleveradres invullen ,combineren met mijn bankrekeningnr . en weg geld.
zo legde politie het uit .
wel waren ze met me eens dat de sns bank in gebreke bleef daarover zo ff meer.
en dat het in mijn geval duidelijk was wie er achter zit (ten)maar dat ze deze personen niet op kunnen halen ,met deze feiten .
ik heb zelfs een naam gecombineerd met klntnrs en adressen, zelfs het feit dat er baby spullen zijn gekocht op mijn banknr, klopt met het feit dat die ''naam'' net een baby heeft gekregen. politie zegt hierop dat dit geen feiten zijn dat ik hard kan maken.
hierop antwoorde ik , dus ik kan als ik wil mijn geld terug halen op de zelfde manier , zelfs onder mijn eigen naam en adres ,zonder dat iemand mij daarop kan pakken ? dat klopt was de agent zijn antwd.
de gene heeft immers ''zelf'' machtiging gegeven.
de sns bank :
daar ben ik uiteraard weer naar toe gegaan , nadat die man me weer doodleuk vertelde dat ik alleen rekening kan blokkeren na aanzuivering ,ben ik weg gegaan.
met het idee dat ik via civiel recht de bank wou gaan dwingen mijn rekening t blokeren .
gelijk ff naar mijn huidige bank gegaan , wou wel eens weten wat voor risico s iemand loopt bij een bank ,
ook bij deze bank zijn eenmalige machtigingen een grijs gebied , vertelde een medewerker.
alleen wordt bij deze bank wel
de naam die bij rekeningnr staat gecontroleerd.
bij de overige banken alleen L-code of dat de rekeningnr bestaat.
ook deze bank zegt dat de sns bank makkelijk kan blokeren,
waarschijnlijk door mijn aandringen ,of stom toeval , maar tijdens mijn gesprek bij mijn bank , belde de medewerker van de sns met de mededeling dat eindelijke mijn rekening zal worden geblokeert voor incasso s.
zo genaamde algemene incasso blokade.
nu moet ik w8ten tot mijn geld weer terug is , dan eventueel aanvullen ,en opheffen...................... wat n soap serrie.
even op de vragen terug te komen :
1 : ip adres wordt door politie pas opgevraagd nadat er n strafbaarfeit is aangetroffen.politie is toestemming OM nodig voor navraag IP.
2: moi laten doen of te wel navraag , bij sns bank briefje printen invullen weet nie hoeveel weken w8ten.

zelf bellen na t bedrijf gaat sneller (telnr ff googlen)
3 : hoe komt die persoon aan mijn rekeningnr: niet via markplaats of online iets.
mijn EX strooit mijn rekening rond. (dat blijkt nu achteraf gezien ik eindelijk namen en adressen heb)
maar let op

, winkelbonnetje , verkeerd geadreseerd post, stortingsbewijzen, betalingsbewijs ns treinkaartje,...... overal staat je rekening op en je gooit letterlijk je rekeningnr op straat . (dus raar raar hoe komen mensen aan rekeningnrs)
4 : het klopt bij overlijden wordt rekeningnr beblokt, dit heb ik zelf gisteren ook bij sns gezegt , zij zeggen dat kan nu niet , nee zei ik , ik leef nog duhhhh , kan wel ff een overlijdingsakte uit printen .......niks werkte.
soap serrie wordt vervolgt......