Je hebt een voorwaarde in je huidige contract zitten waar je je niet aan wilt houden.voetbalkip schreef:Het forum knalt hier erg vaak offline...hebben meer mensen daar last van?
Als ik een constructie verzin en ik krijg te horen dat het niet kan omdat ze inkomsten mislopen terwijl ik berekend heb dat het niet zo is, ja dan vraag ik om "de gemiste inkomsten" voor te rekenen. Lijkt me logisch toch...
CB,
Hartelijk dank voor je reactie. Dit is idd een begrijpelijke reden en ik begrijp ook niet zo goed waarom mij dit niet is verteld door de man die ik aan de lijn had van Rabo. Ik had overigens een zeer vriendelijke man aan de lijn. Zo kan ik iig een stuk beter leven met de onmogelijkheid.
Overigens zou je dat risico in een nieuw contract als Rabo zijnde ook wel kunnen afvangen lijkt mij toch?
Bijv, gaat u binnen Y jaar verhuizen en lost u boetevrij uw hypotheek af door deze niet mee te nemen dan bent u ons verplicht nog X gemiste inkomsten te betalen.
Dat ze daar niet happig op zijn, allemaal extra voorwaarden kan ik begrijpen, aan de andere kant vind ik het niet erg dáar wel wat extra voor te betalen. Zou zodoende ook weer een winstmogelijkheid voor Rabo kunnen zijn. Alhoewel deze natuurlijk wel minder is dan heel hard de boeterente vragen. Echter zullen wij en anderen mensen de boeterente tcoh niet betalen bij hoge bedragen. Dus het zou een overweging voor Rabo kunnen zijn als extra inkomsten bron. Bovendien staan voor coöperatief bankieren claimen ze toch?
Sjohie,
Het ontbinden van het huidige contract en het tekenen van het nieuwe contract moet idd wel in 1 keer gebeuren dan, anders snap ik dat ze zichzelf beetnemen, maar goed dat je het even benoemd wel.
"Hun winst" zou toch gewoon gebaseerd moeten zijn op de maandelijkse HR...maar ik snap dat overal waar winst opgemaakt kan worden dat niet nagelaten wordt.
Om dit opmte vangen vraag je van de aanbieder om nog aanvullende voorwaarden en verwacht dat ze geloven dat je je hier wel aan wilt houden als het zover is?
Daar zou ik ook nooit aan beginnen..