LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Groenewoud B.V.?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
brokling

Re: Wie heeft ervaring met Groenewoud B.V.?

Ongelezen bericht door brokling »

Goeiedag naast andere bedrijven die de boel flessen,is ECO-BRASIL ook zo.n bedrijfje geweest die zo,n 1200 beleggers voor plm 38 miljoen heeft benadeeld.
Onze OVERHEID is heel snel met het aanpakken van "mistanden"bij de LPF dit weten ze keihard aan te pakken, omdat ze dat waarschijnlijk heel goed uitkomt dat er een dergelijke politieke partij iut de weg wordt geruimd, maar er zijn bij mijn weten nog steeds geen stappen ondernomen om de verantwoordelijke personen van o.a. ECO-BRASIL op te pakken,dit is ,en nog vele voorbeelden in onze huidige maatschappij tonen hoe de regering van Nederland over haar onderdanen denkt, zeer zeer schrijnend,onbeschoft ,hooghartig,ik hoop dat er de komende maanden een zeer sterke weerstand tegen deze niet sociale regering komt.

M.V.G. een gedupeerde ECO-BRASIL investeerder

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Onze OVERHEID is heel snel met het aanpakken van "mistanden"bij de LPF
Hoezo? Wat doet de overheid dan bij de LPF? Overigens richt die tent zichzelf ten gronde, ingrijpen is zelfs overbodig bij die rotzooi daar. Zelfs de Tweede Kamer leden van de LPF willen niks meer met die partij te maken hebben.

Klaas B

Ongelezen bericht door Klaas B »

Beste Anoniem,

Daar kan ik maar een ding op zeggen; Dat je nog leeft ??

Jim2006

Ongelezen bericht door Jim2006 »

Investeren in teak hoeft geen slechte zaak te zijn. Ik heb hier zelf redelijk goede ervaringen mee. Het is belangrijk om een goede partij te vinden met veel ervaring en een goede bewaking van het geld voor het onderhoud. Teak is een landbouw product. Indien er juist wordt gehandeld zit hierin natuurlijk winst. Als een bedrijf die dit aanbiedt veel aan marketing, dure panden en bijbehorende auto's doet, is de kans op winst klein. Toch zijn er een aantal interegere interessante partijen. Succes.

Groetjes,

Jim

Jim2006

Ongelezen bericht door Jim2006 »

Investeren in teak hoeft geen slechte zaak te zijn. Ik heb hier zelf redelijk goede ervaringen mee. Het is belangrijk om een goede partij te vinden met veel ervaring en een goede bewaking van het geld voor het onderhoud. Teak is een landbouw product. Indien er juist wordt gehandeld zit hierin natuurlijk winst. Als een bedrijf die dit aanbiedt veel aan marketing, dure panden en bijbehorende auto's doet, is de kans op winst klein. Toch zijn er een aantal interegere interessante partijen. Succes.

Groetjes,

Jim

Snel

Ongelezen bericht door Snel »

Tot nu toe heeft Groenewoud bv zich uitstekend aan zijn verplichtingen voldaan. Dit zegt nog niet alles maar intussen breidt het zich wel uit en dat beperkt zich niet alleen tot teak. Ik participeer inmiddels ook in het vanille project en ook daar is tot nu toe niets mis mee.

Wat mij het meeste aanstaat is de openheid van het bedrijf.

Groet, Hans Snel

Gesloten