| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] automatische afschrijvingen postcode loterij
-
s.schikker
automatische afschrijvingen postcode loterij
wederom heeft de postcode loterij een extra bedrag afgeshreven
i.v.m. de Kanjer, zonder mijn toestemming.
[/b]
[/b]
Re: automatische afschrijvingen postcode loterij
Verdorie ... straks win je nog een kanjerprijs zonder jouw toestemming!
Staat in het contract. Klaagt u ook als u een millioen wint dankzij de afschrijving, dacht het niet. Stop dan met loterijen.
SJZ was me net voor.
Ik ken dat, het is mij ook overkomen, en de pest is dat je het niet terug kan laten boeken omdat het om een loterij gaat.wederom heeft de postcode loterij een extra bedrag afgeshreven
Na een aantal boze telefoontjes en brieven, een laatste aangetekende dreigbrief gestuurd. Bij mij ging het om drie loten, terwijl ik er twee had.
Het is toen terug gedraaid, maar het geld kreeg ik niet terug.
Wat staat er in dat contract, slimme willie, hahahahaha?Staat in het contract. Klaagt u ook als u een millioen wint dankzij de afschrijving, dacht het niet. Stop dan met loterijen.
Artikel 3 lid 7, dat staat er in de reglementen. Het is dus niet zonder je toestemming, je hebt er gewoon voor getekend. Als je dan zo principieel bent moet je inderdaad ook de prijs terugstorten die je eventueel met die Kanjer wint.7. Naast de maandelijkse trekkingen van de Nationale Postcode Loterij vindt eenmaal per jaar een extra trekking plaats.
Het is toch niet raar dat er mensen zijn die van die extra kosten schrikken. Niet iedereen is zo gehaaid om de algemene voorwaarden letter voor letter te lezen (en dan nog).
Dit forum is er mede om mensen meer inzicht te geven in bepaalde zaken, ga dan alsjeblieft niet zo wijs doen zeg!

Dit forum is er mede om mensen meer inzicht te geven in bepaalde zaken, ga dan alsjeblieft niet zo wijs doen zeg!
Dit forum is er mede om mensen meer inzicht te geven in bepaalde zaken
Als er iemand in deze discussie is die dat goed doet, dan is het karr-2 wel door uit te leggen waar je je handtekening onder gezet hebt.
Ik zal zijn tweede opmerking als niet gelezen beschouwen.
Natuurlijk doelde ik op jouw opmerking. Je bent vast slim genoeg om dat te begrijpen.
Natuurlijk doelde ik op jouw opmerking. Je bent vast slim genoeg om dat te begrijpen.