Wij zijn aan het bekijken of het interessant is om onze hypotheek over te sluiten naar een Aegon Beleggingshypotheek Optimum Garantie Click 90 Fonds.
Heeft er iemand ervaringen mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]beleggingshypotheek Aegon ervaringen?[/b]
Re: [b]beleggingshypotheek Aegon ervaringen?[/b]
Hallo esther wat heb je nu voor hypotheek, en ben je wel eens in contact gekomen met aandelen, heb je er ervaring mee.
Zo niet, niet doen.
Een hypotheek moet zorgen voor een stukje zekerheid, en een vast bedrag wat je per maand moet betalen.
Dat vaste bedrag is er wel met een belleggingshypotheek, maar de zekerheid is meestal ver te zoeken.
De hypotheek adviseur ziet de situatie meestal rooskleuriger in dan die in werkelijkheid is.
Mijn advies is als je geen kopzorgen wil hebben over de hypotheek niet doen.
Zo niet, niet doen.
Een hypotheek moet zorgen voor een stukje zekerheid, en een vast bedrag wat je per maand moet betalen.
Dat vaste bedrag is er wel met een belleggingshypotheek, maar de zekerheid is meestal ver te zoeken.
De hypotheek adviseur ziet de situatie meestal rooskleuriger in dan die in werkelijkheid is.
Mijn advies is als je geen kopzorgen wil hebben over de hypotheek niet doen.
We hebben nu een spaarhypotheek. Maar dat is bij toeval zo ontstaan. We hebben wel ervaring met de aandelen markt. Als 1 van de velen hebben wij een sprintplan, waarbij we ook alles kwijt zijn. Maar tja... wij wisten van te voren dat dat het risico was.
Het voordeel van deze beleggingshypotheek is de financiële ruimte die we nu per maand ermee creeëren t.o.v. de lasten van de spaarhypotheek.
Onze adviseur is heel eerlijk geweest met zijn voor en nadelen. Ik ben alleen super benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze vorm van Aegon.
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing.
Het voordeel van deze beleggingshypotheek is de financiële ruimte die we nu per maand ermee creeëren t.o.v. de lasten van de spaarhypotheek.
Onze adviseur is heel eerlijk geweest met zijn voor en nadelen. Ik ben alleen super benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze vorm van Aegon.
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing.
Nooit aanbeginnen. heb zelf eentje gehad via wagner en partners/aegon /abn/amro.
Toen het mis ging lieten ze hun klanten gewoon in de stront vallen.
Het enige wat ze deden was kijken of ze zelf nog konden verdienen.
Maar de klant lieten ze liever doodvallen.
Toen het mis ging lieten ze hun klanten gewoon in de stront vallen.
Het enige wat ze deden was kijken of ze zelf nog konden verdienen.
Maar de klant lieten ze liever doodvallen.
Ik heb ook een belegginshypotheek, met een éénmalige storting van een groot bedrag aan het begin van de looptijd. Voordeel was voor mij dat ik eenmalig een bedrag stortte, en daar 30 jaar niet meer hoef bij te storten. Ik weet waar ik t/m 2028 aan toe ben. Of de hypotheek dan volledig afgelost kan worden weet ik niet, maar dat interesseert me ook niet (tegen die tijd ga ik toch huren).
Dat ik de afgelopen 6 jaar flink verloren heb ... tja, dat wist ik, en ik lig er niet wakker van.
Dat ik de afgelopen 6 jaar flink verloren heb ... tja, dat wist ik, en ik lig er niet wakker van.
Freekie, dat mag JIJ vinden, maar ik hoef die zekerheid niet.Een hypotheek moet zorgen voor een stukje zekerheid,