LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]BKR[/b]bende

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jaffhu

[b]BKR[/b]bende

Ongelezen bericht door jaffhu »

de BKR en hun handlangers eerst class klant onvriendelijk abn-amro en de rest van het cartel uw ervaring met de BKR bende en hun leden.

Dilbert29

Re: [b]BKR[/b]bende

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het is geen bende, ze behoeden je voor verdere ellende.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Wees blij dat de BKR de vinger aan de pols houdt, zonder BKR zou de ellende voor veel mensen niet te overzien zijn.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

jaffhu,

Waarschijnlijk al eens een paar keer niet correct geweest met terug betalen????????
Tja dan doen ze moeilijk..........ja voor jou dan.

jaffhu

Ja de BKR is gegantisch bende de probleem is niet met de naam maar met invoering van soort banken als ABN-AMRO of GMAC {dit is General motors bank} etc.. de bkr in het leven geroepen ter bescherming van mensen en banken maar nu ze zie zijn medewerkers van banken allen en registreren ieder een als dit afgegeven door banken weet u allemaal nog dexia en legio genoeg bende en onerlijkheid door deze bende.

en als iemand verdedigde deze bende dan bewijst een ding super naive.de bkr is :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Jan1

jaffhu

Geplaatst op 01 Dec 2005 16:06 door jaffhu

--------------------------------------------------------------------------------

en als iemand verdedigde deze bende dan bewijst een ding super naive.de bkr is
Ja, en ik ben zo naïef om te concluderen dat U zich niet aan de afspraken met bank of provider hebt gehouden. Maar als u het zegt dan zal de bank die medeoprichter van de BKR is, het wel helemaal verkeert zien, ze moesten zich schamen, om niet iedereen kredieten te verstrekken die geregistreerd staan bij de BKR, foei. Maar ik ben ook zo naïef, om voor mijn wensen te sparen, en niet uit te geven wat ik niet heb, dat is toch wel erg naïef.

jaffhu

beste jan 1,

blijkt onweetende heeft u ordeel geformeerd en dit is duidelijk naif .

voor de goede orde ik kom altijd mij afspraken na .

om te oordelen dit is onder de maat. en wat betreft de bende bkr en hun cartel de hoogste kwaad ABN-AMRO en GMAC en de rest.

en toch heeft u iets nutig te zeggen moet u gewoon doen als gezegd put up or shut up.

de bkr en hun bende blijven :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

jules29

Ongelezen bericht door jules29 »

banken en fin. instellingen worden door dit soort berichten onterecht in een kwaad daglicht gezet. Het bkr is een instantie die voor de bescherming van de klant en de bank is. De banken hebben hier in die zin belang bij, dat klanten zich niet kunnen overfinancieren en daardoor in de financiele problemen komen. Want wat moet je als bank wanneer een klant diep in de schulden zit en "plotseling" van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn? Wie draait er dan uiteindelijk op voor die schulden? Tja, de bank zelf natuurlijk. En denk nou niet dat er maar een paar klanten in zo'n situatie zitten, het aantal stijgt enorm snel!
Wanneer mensen dit niet begrijpen en het bkr en de banken als boosdoeners zien, moeten eerst maar eens hun eigen situatie goed bekijken. Schulden ontstaan niet door het bkr en de bank, maar worden veroorzaakt door de klant zelf!

Dilbert29

Ja de BKR is gegantisch bende de probleem is niet met de naam maar met invoering van soort banken als ABN-AMRO of GMAC {dit is General motors bank} etc.. de bkr in het leven geroepen ter bescherming van mensen en banken maar nu ze zie zijn medewerkers van banken allen en registreren ieder een als dit afgegeven door banken weet u allemaal nog dexia en legio genoeg bende en onerlijkheid door deze bende.
Punt 1 Ga aub een cursus Nederlands volgen, want hier is geen kaas van te maken

Punt 2 Als je meent dat het BKR een slechte instantie is, kan ik alleen maar concluderen dat je er een aanvaring mee hebt gehad en dus geen lening/hypotheek of wat dan ook krijgt. Hier zal dan ook echt een goede reden voor zijn, aangezien dit soort maatregelen niet zomaar worden opgelegd. Ga daar eerst eens achteraan en kom dan weer klagen.

jaffhu

beste julles 29,

Ja dat begrijp ik heel goed maar een medewerker van een bank met kwaad bedoeling jeggens een klant hij hoeft allen een fax naar bkr te sturen er is schuld of niet wordt de persoon vermeld bij de bkr en als men neemt contact met de bkr gemaakzucht beantworden de bkr weet niks allen registreren jij moet bij de instantie en de betrefende instantie nooit anwezig welke recht en bescherming heeft de klant ?? de bkr en hun bende aangeboden richting de klant. erger nog voor het gemaak vindt het niet stap naar de rechter met alle kosten van dien .

dit is gebeurd op regelmatig bassis en kan kijk in de boeken van abn-amro of gmac. bkr bende blijven :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

jaffhu

beste Delbert 29,

punt 1 blijf bij de les.

punt 2 ik zelf heb ik niks nodig hypotheek of lening maar aanwaring met deze bende wel.

schuld heb ik niet hypotheek heb ik niet nodig mij probleem met deze bende ben ik geregestreerd door deze bend ABN-AMRO en GMAC en en wordt verwijderde via de rechter wat uw zegt is niet juist en volgende keer geef geen onzin oordeel.
bkr en bende blijven :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

jules29

Ongelezen bericht door jules29 »

jaffhu, het is niet zo dat een medewerker ve bank zomaar een fax kan sturen naar het bkr om de klant te laten registreren. Banken zijn ten eerste verplicht (bij wet!) om elk krediet (muv hyp. leningen) te laten registreren. Het waarom hiervan heb ik in de vorige reactie al gemeld. Ten tweede is het dus niet een negatieve registratie. Wanneer je echter niet aan je aflossingen voldoet en dus een achterstand opbouwt, is de bank verplicht dit ook aan bkr te melden. Dit dus om te voorkomen dat je bij een andere bank een lening gaat afsluiten om bijv. de eerste lening af te lossen. Zo zou het van kwaad tot erger worden en raak je tot je nek in de schulden. Dat proberen banken en het bkr dus te voorkomen!

ik vraag me af hoeveel uitleg je nog nodig hebt om het te snappen...

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Het BKR geeft alleen advies. Als je al een aantal aantekeningen hebt staan bij het BKR en je vraagt een nieuwe lening aan, dan kan het BKR een negatief advies uitbrengen. Het is aan de leningverstrekker zelf om dat advies over te nemen of niet.

Als je ondanks diverse aantekeningen toch een lening wil afsluiten kan je het eens proberen bij RBS (Royal Bank of Scotland). Omdat die nog vrij nieuw zijn, willen ze een negatief nog wel eens in de wind slaan.

Overigens moet je dit advies niet serieus nemen hoor!! Dankzij deze bank heeft mijn vriend schulden, doordat zijn vrouw ondanks andere leningen en een tophypotheek toch een lening van 45.000 euro kon afsluiten zonder dat de partner mee hoefde te tekenen.

Wat mij betreft mag het BKR dus veel strenger worden, dat zou een hoop ellende schelen denk ik.

jaffhu

blijkbaar ieder reactie klopt bij ideal wereld de bank verplicht te melden en de bank verplicht de klant op de hoogte te houden binnen bepaal period moet de achterstand gedekt zijn en vervolg de bkr .dat ieder een begrijp dat .

wat hier om gaat met deze bende en voor uw reactie de ten onrecht regestratie dat is mijn ervaring ik daag u en deze bende om te bewijzen tegen deel ik heb de bewijzen .

om iemand of de bank of de bkr bende te verdedegen jij moet rechtsgrond voor hebben en niet als blind paard gaan. bkr bende blijven :evil: :twisted: :evil: :twisted: en denk aan de duizenden slachtoffers van Legio lease en Dexia deze ook onderdeel van deze bende en hebben duizenden bkr geregestreerd als uw verstand bij verdedeging van deze bende sterkte mee dan hoef ik u niet te beantwoorden.

Jan1

Als je het niet begrijpen wil, dan moet je het ook zelf maar weten, maar je vecht tegen windmolens, net als Don Quichot.

Dilbert29

Zolang het geen normaal Nederlands kan spreken, doe ik er ook geen moeite meer voor.

Jan1

Nog één ding wil ik er van zeggen, als de BKR niet zou bestaan, dan zou het moeten worden uitgevonden.

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29

Ja ook die. Ik geloof niet dat er een verplichting bestaat om die mensen te gebruiken, dus als je ze wilt gebruiken is het hun goed recht om geld te verdienen.

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten