LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankrekening openen bij SNS bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
verzendingen

Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door verzendingen »

Alleen via internet kun je een betaalrekening openen bij de SNS bank. Je moet al je gegevens invullen en je kunt kiezen voor een persoonlijke pinpas met daarop een leuke foto. Vervolgens heb ik de aanvraag gedaan.

In het beeldscherm komt dit te voorschijn:

Wat gebeurt er nu?

Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Daarin staat meer informatie over de rekening die je geopend hebt. Bijvoorbeeld je rekeningnummer.

Binnen 1 werkdag ontvang je van ons ook de overeenkomst en de voorwaarden per e-mail. Zo kun je deze op een later tijdstip gemakkelijk raadplegen. Als we nog actie van je verwachten, lees je dat ook in deze e-mail.

In de bevestiging wordt géén bankrekening genoemd. Je krijgt verder ook géén mail binnen 1 werkdag. De SNS bank gaf aan dat mijn aanvraag mislukt was en het nogmaals moest doen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens gaat het weer mis en krijg ik geen mail.

Misschien dat SNS bank geen nieuwe klanten wil?


Weet iemand een alternatief waar ik in ieder geval het eerste jaar gratis kan bankieren om te kijken of de bank mij bevalt?

AlexLieHapPo
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2011 21:30

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door AlexLieHapPo »

De kosten vallen wel mee. Voor €4,- per kwartaal heb je al een rekening met pas bij een andere bank.
Binnenkort krijgen we een nieuw betaalsysteem in Europa, namelijk SEPA. Dan gaan we pas echt flink betalen.


Met vriendelijke groet,
Alex Lie-Hap-Po

verzendingen

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door verzendingen »

Dat kan maar ik wil ook weten hoeveel ik kwijt ben als ik gewone acceptgiro kaarten gebruik en die wil opsturen. Ik wil liever niet via internet betalen. Tenminste bij voorkeur dan.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door tennis »

verzendingen schreef: Weet iemand een alternatief waar ik in ieder geval het eerste jaar gratis kan bankieren om te kijken of de bank mij bevalt?

Lees maar de resterende topics hier, dan weet je dat in de Nederlandse Banken wereld niets meer gratis is. :wink:

Trouwens pas nog een rekening geopend bij de SNS, en alles is volgens de regels verlopen.
Waarom het bij jou twee keer mis is, is mij onbegrijpelijk!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door kweenie »

Misschien een 'verkeerde' browser?
Overigens kun je de tarieven voor bv. acceptgirokaarten ook op de site vinden, als je dat belangrijk vindt.

mrflik
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 feb 2011 16:55

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door mrflik »

kweenie schreef:Misschien een 'verkeerde' browser?
Nee, er gaat regelmatig iets fout bij de SNS kennelijk.
Enkele maanden geleden heb ik voor mijn schoonouders een rekening geopend daar.. Post kwam niet aan, mail kwam niet aan.

Na veel bellen zijn we maar naar een SNS kantoor gegaan om daar alles te regelen... toch wel vreemd voor DE internetbank van Nederland

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Geachte heer/mevrouw 'verzendingen',

Vervelend dat het openen van uw betaalrekening niet naar verwachting is verlopen. Als we het goed begrijpen, hebt u inmiddels contact gehad met een van onze medewerkers, maar is het alsnog niet gelukt de rekening te openen.

We willen graag uitzoeken hoe dit komt. Kunt u ons uw naam, adres en telefoonnummer mailen([email protected])? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
SNS Bank Webcare

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Geachte heer/mevrouw 'mrflik',

Uit uw reactie op het bericht van 'verzendingen' maken wij op dat de rekening voor uw schoonouders inmiddels geopend is. Als er nog iets is dat wij voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,
SNS Bank Webcare

mrflik
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 feb 2011 16:55

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door mrflik »

SNS Bank Webcare schreef:Geachte heer/mevrouw 'mrflik', Als er nog iets is dat wij voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit uiteraard graag!
U zou mijn klacht betreft mijn hypotheekverlening kunnen oplossen, dit is echter in behandeling bij SNS klachtenmanagement. Betreft het openen van de rekening van mijn schoonouders, geen probleem, is allemaal keurig opgelost! :)

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Geachte heer/mevrouw 'mrflik',

Goed om te horen! Om efficiëntie te waarborgen lijkt het ons verstandig om de behandeling van uw hypotheekvraag bij SNS Klachtenmanagement te laten.

Met vriendelijke groet,
SNS Bank Webcare

verzendingen

Re: Bankrekening openen bij SNS bank

Ongelezen bericht door verzendingen »

Inmiddels is het probleem opgelost en heb ik een rekening kunnen openen. Wel kreeg ik nog een mail:

Gisteren heeft u een aanvraagformulier voor een Plus Betalen ingevuld via snsbank.nl. Helaas is door een technische storing uw aanvraag verloren gegaan.

Dat is wel netjes. Gelukkig heb ik via een ander mail adres nogmaals aanvraag gedaan, totaal 3 x. Welkom in de wereld van ICT!

Gesloten