Heeft iemand ervaring met het afsluiten van een persoonlijke lening bij Becam. Er wordt een zeer laag aantrekkelijk rente percentage aangeboden.
Ik ben op gesprek geweest maar nog geen offerte mee gekregen, omdat deze binnen 24 uur getekend dient te worden ???. Ik wil graag wat langer bedenk tijd.
NU vraag ik me af of er nog bijkomende kosten komen die niet "helemaal duidelijk" worden weer gegeven.
Heeft iemand bij Becam een Persoonlijke Lening afgesloten eb wat zijn de ervaringen.
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Becam persoonlijke lenening
-
Re: Becam persoonlijke lenening
Ja, zo werkt Becam. Ze lokken je met lage instaprentes, maar proberen te verdienen op de extra produkten die je naast je krediet afsluit. Koppelverkoop is verboden, je bent toch niets verplicht, maar toch wordt je op allerlei manieren onder druk gezet om toch extra produkten af te sluiten of te tekenen voor minder goede voorwaarden. Vandaar dat je meteen moet tekenen en niet eerst de offerte en de voorwaarden thuis kunt bekijken.
Mijn advies is: Niet doen. Ga naar kredietverstrekkers als Ohra, FBTO, Moneyou, Centraal Beheer of Bank of Scotland. De rente ligt rond de 7 %. Vraag bij een Persoonlijk Krediet of je de rente vast kunt zetten.
Mijn advies is: Niet doen. Ga naar kredietverstrekkers als Ohra, FBTO, Moneyou, Centraal Beheer of Bank of Scotland. De rente ligt rond de 7 %. Vraag bij een Persoonlijk Krediet of je de rente vast kunt zetten.