wij hebben onlangs de bewaarloonnota van onze bank fortis ontvangen.
het gaat over het jaar 2004.ten opzichte van het 2003 was deze 400% gestegen.we hebben gebeld wat de reden hiervoor was.de verklaring was dat ze een slecht beleggingsjaar achter de rug hebben en dat veel particulieren afgehaakt hebben.op mijn vraag aan de bank "omdat jullie een slecht jaar gedraaid hebben moet dit maar verhaald worden op de overgebleven beleggers om het jaar nog goed te maken" werd met ja beantwoord.er werd me ook nog verteld dat er reeds veel reacties op deze absurde verhoging geweest was.dit heeft blijkbaar geen gevolgen om de verhoging terug te draaien.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bewaarloonnota
Re: bewaarloonnota
Reactie op het bericht van bewaarloon, het is geen 400 % maar 600 % stijging,( ipv 11,40 is het nu 71,40€)€ nu wordt er ook nog bij verteld dat in het nieuwe jaar ondanks verkoop van de aandelen ook het gehele bedrag van bewaarloon ook nog geincasseerd wordt van het jaar 2005 (aandeeltjes hebben er 2 dagen op de rekening gestaan)
Ik omschrijf deze maatregel dan ook als pure diefstal en hoop dan ook dat vele reacties leiden tot een herziening van deze maatregel (het liefst met hulp van radar om de fortisbank met deze onfatsoenlijke maatregel te dwingen de klanten tegemoed te komen
Ik omschrijf deze maatregel dan ook als pure diefstal en hoop dan ook dat vele reacties leiden tot een herziening van deze maatregel (het liefst met hulp van radar om de fortisbank met deze onfatsoenlijke maatregel te dwingen de klanten tegemoed te komen
Re: bewaarloonnota
eind 2003 , begin 2004 heb meerdere brieven ontvangen van Fortis Bank dat ze het bewaarloon gingen verhogen. Hebben advertenties in dagbladen gestaan met die mededeling. Ze hebben me zelfs gebeld om een afspraak te maken, omdat zij zich afvroegen of het voor mij wel handig was om mijn kleine aandelenbezit nog aan te houden. Ja, hun minimum bewaarloon is hoog geworden, maar ze hebben me wel keurig ingelicht.....!! Kan me niet voorstellen dat ik de enige was.....