LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bkr codering door primeline
-
bkr codering door primeline
Mischien weten jullie hoe we hier mee om moeten gaan.
Mijn vrouw is in 1999 gescheiden haar ex-man heeft in 2001 een doorlopend krediet afgesloten bij primeline.
Maar nu komt het hij heeft het contract afgesloten op zowel zijn naam en op mijn vrouw haar naam.
Wij zijn daar achter gekomen omdat we een huis willen kopen en er via het bkr achter kwamen dat er een A2 codering staat(bedrag meteen opeisbaar)
Navraag bij primeline levert ook niets op daar staat mijn vrouw gewoon als gehuwd zijnde met haar ex en wonende op het zelfde adres???????
Snappe jullie het nog wij niet meer.
Een aangetekende brief gestuurt met een copy van de scheidingsacte en een uitreksel van de gemeente met een woonverleden.
Hopelijk helpt dit om de codering weg te krijgen die niet van mij is
Mijn vrouw is in 1999 gescheiden haar ex-man heeft in 2001 een doorlopend krediet afgesloten bij primeline.
Maar nu komt het hij heeft het contract afgesloten op zowel zijn naam en op mijn vrouw haar naam.
Wij zijn daar achter gekomen omdat we een huis willen kopen en er via het bkr achter kwamen dat er een A2 codering staat(bedrag meteen opeisbaar)
Navraag bij primeline levert ook niets op daar staat mijn vrouw gewoon als gehuwd zijnde met haar ex en wonende op het zelfde adres???????
Snappe jullie het nog wij niet meer.
Een aangetekende brief gestuurt met een copy van de scheidingsacte en een uitreksel van de gemeente met een woonverleden.
Hopelijk helpt dit om de codering weg te krijgen die niet van mij is
-
Re: bkr codering door primeline
Voor het aangaan van een lening moeten er handtekeningen worden geplaats. Dit dienen alle betrokkenen te doen. Je hoeft hier niet voor getrouwd te zijn.
Als het insturen van een kopie scheidingsakte en woonadres gegevens niets opleverd, kun je hiermee het beste naar een rechtswinkel of advocaat stappen. Als je parner niets van deze lening afweet is mijn vermoeden dat er hier een zwaar gevalletje fraude staat. Handtekening vervalsen is namelijk zo gedaan. Primeline is verplicht hier aandacht aan te besteden.
Ik neem aan dat je een rechtsbijstand verzekering hebt, maak daar dan gebruik van. Er komt hier enorm veel bij kijken.
Succes.
Als het insturen van een kopie scheidingsakte en woonadres gegevens niets opleverd, kun je hiermee het beste naar een rechtswinkel of advocaat stappen. Als je parner niets van deze lening afweet is mijn vermoeden dat er hier een zwaar gevalletje fraude staat. Handtekening vervalsen is namelijk zo gedaan. Primeline is verplicht hier aandacht aan te besteden.
Ik neem aan dat je een rechtsbijstand verzekering hebt, maak daar dan gebruik van. Er komt hier enorm veel bij kijken.
Succes.
-
vandaag de bevesteging terug gekregen van primeline.
een advocaat heb ik al gesproken en die stelde ook voor om voor het versturen van de copy krediet overeenkomst een tijd van zeven dagen te stellen.
zoniet dan word primeline in gebreke gesteld en gaat de advocaat verder.
maar intussen zitten we toch met de handen in onze haren omdat we dolgraag een huis willen kopen en de banken toch wel veel waarde hechten aan een a2 codering.
politie heb ik ook al om advies gevraagd wat we hier mee aan moeten maar zonder copy kan ik geen aangifte doen.
een advocaat heb ik al gesproken en die stelde ook voor om voor het versturen van de copy krediet overeenkomst een tijd van zeven dagen te stellen.
zoniet dan word primeline in gebreke gesteld en gaat de advocaat verder.
maar intussen zitten we toch met de handen in onze haren omdat we dolgraag een huis willen kopen en de banken toch wel veel waarde hechten aan een a2 codering.
politie heb ik ook al om advies gevraagd wat we hier mee aan moeten maar zonder copy kan ik geen aangifte doen.
U geeft geen antwoord op Maarten 1234
Heeft uw vrouw ook een handtekening gezet of niet?Voor het aangaan van een lening moeten er handtekeningen worden geplaats. Dit dienen alle betrokkenen te doen
-
op die vraag kan ik heel kort zijn.
mijn vrouw heeft geen handtekening gezet onder het contract.
\
mijn vrouw heeft geen handtekening gezet onder het contract.
\
In dat geval heeft Maarten 1234 gelijk,
Verstrek alle gegevens aan uw advocaat en aan uw bank, dan kan er verder geen probleem zijn.Als je parner niets van deze lening afweet is mijn vermoeden dat er hier een zwaar gevalletje fraude staat.
-
Alle gegevens zijn al verstrekt zowel aan de advocaat als aan de bank.
Mssr toch wil de bank eerst een bevesteging van primeline hebben eer ze verder gaan.
Want een A2 codering word niet zo maar aan de kant geschoven.
Ondanks dat mijn vrouw in haar recht staat.
Maar we moeten geduld hebben Primeline heeft zeven dagen om de nodige copyen op te sturen.
Doen ze dat niet dan kan mijn vrouw ook Primeline aansprakelijk stellen,Maar wat schieten we daar mee op
Mssr toch wil de bank eerst een bevesteging van primeline hebben eer ze verder gaan.
Want een A2 codering word niet zo maar aan de kant geschoven.
Ondanks dat mijn vrouw in haar recht staat.
Maar we moeten geduld hebben Primeline heeft zeven dagen om de nodige copyen op te sturen.
Doen ze dat niet dan kan mijn vrouw ook Primeline aansprakelijk stellen,Maar wat schieten we daar mee op
-
Ik wil jullie toch even op de hoogte houden.
Gisteren een telefoontje gehad van het incasso buro van primeline.
Primeline erkent de fout en zal deze week nog de codering bij het BKR weghalen.
Dus een kleine overwinning voor mijn vrouw.
Uiterlijk voor maandag zal ik de papieren in huis hebben dus ook een copy van het contract zodat ik alsnog bij de politie aangifte kan doen van valsheid in geschrifte.
Gisteren een telefoontje gehad van het incasso buro van primeline.
Primeline erkent de fout en zal deze week nog de codering bij het BKR weghalen.
Dus een kleine overwinning voor mijn vrouw.
Uiterlijk voor maandag zal ik de papieren in huis hebben dus ook een copy van het contract zodat ik alsnog bij de politie aangifte kan doen van valsheid in geschrifte.