LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bonusrente op kwartaalextrarekening postbank verlaagd ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
anemona

bonusrente op kwartaalextrarekening postbank verlaagd ?

Ongelezen bericht door anemona »

Ik zag op mijn rentebijschrijving van mijn kwartaalextrarekening van 010408 van de Postbank dat de extra BONUS rente die je daar ontvangt met ongeveer de helft was verminderd....ondanks dat ik meer geld op die rekening had staan tov van de vorige rentebijschrijving.
En de normale rente lijktweer meer te zijn.
Snap jij het..snap ik het nog ??
Wie heeft dit ook gemerkt ?
Gaarne reactie !

rvkeuken

Re: bonusrente op kwartaalextrarekening postbank verlaagd ?

Ongelezen bericht door rvkeuken »

volgens mij zijn de rentes omgedraait, basisrente is nu hoog, bonusrente laag ipv andersom

E-rente.nl

Ongelezen bericht door E-rente.nl »

Je kunt beter kiezen voor een spaarrekening zonder van die vreemde voorwaarden en beperkingen. Je kunt al 4,5% of meer krijgen bij bijvoorbeeld: TEB, AT Bank of Credit Europe

rost 60

Ongelezen bericht door rost 60 »

:) Ik heb/had ook kwartaal extraspaarrekening maar ben naar Argenta gegaan geen beperkingen je kan het erop of eraf halen wanneer je maar wilt , je tegenrekening is bv de postgiro binnen dezelfde dag weer bijgeschreven en.........nu 4.25% van een bonafide Belgische bank, je kan per dag zien wat je rente groei is ook leuk, wordt 1 januari bijgeschreven, gegarandeerd tot € 20.000.-door de ned. bank er boven bij faillisement van de bank 90%, nou als dat je risico is....,tja dan kan je niks meer,succes!

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

Ja, op deze manier kan je

-gemakkelijk
-snel
-flexibel (géén straf-regeltjes)

éxtra geld verdienen...

ps: nog makkelijker??? méér geld overhouden??
gewoon je salaris etc op de GRATIS salaris rekening laten storten en je "overschot" doorboeken...

Ali Bensalah

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

@ rost 60
er boven bij faillisement van de bank 90%,
(nog) niet bij Argenta. :!: :idea:
Zoals je zelf al zei; Argenta is een Belgische Bank - ook statutair daar gevestigd - en de Belgische garantieregeling vergoed slechts tot 20.000 euro. Volgens Europesche regelgeving mogen ze in een ander Europees land geen betere voorwaarden aan bieden dan in het land waar de Bank is gevestigd.

http://www.argenta.nl/inhoud/sparenbetalen/cgr.php

De bank valt wel onder het toezicht van de Nederlandse bank dus je mag er enig vertrouwen in hebben dat het een bonafide bank is.

Ik las laatst wel ergens dat Argenta bezig is om ook hier de 20.000+90% te kunnen garanderen

Gesloten