LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BrabantsHuis

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
neighbor

BrabantsHuis

Ongelezen bericht door neighbor »

Via een advertentie op Marktplaats kwam ik bij het Brabantsehuis terecht, een bank waarbij mensen geld kunnen lenen die een negatieve notering van het BKR hebben.
Lijkt mij toch eigenlijk wel een beetje vreemd, wat ik nog veel vreemder vond was dat als je een aanvraag wilt doen je eerst contact moet maken met een speciale server die 1,30 kost...beetje raar toch?
Maar aander andere kant moet het wel vertrouwd zijn, want ze verwijsen zelfs diversse malen naar Tros Radar...
Of is er toch iets anders aan de hand???

http://www.brabantshuis.nl/default.htm

Gast

Re: BrabantsHuis

Ongelezen bericht door Gast »

Maar aander andere kant moet het wel vertrouwd zijn, want ze verwijsen zelfs diversse malen naar Tros Radar...

Ja, da's een lekker argument! Dus als iemand echt een oplichter is maar als hij een link naar trosradar op z'n site zet, dan moet het wel vertrouwd zijn.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, da's een lekker argument! Dus als iemand echt een oplichter is maar als hij een link naar trosradar op z'n site zet, dan moet het wel vertrouwd zijn.

Hallo, dat was sarcastisch bedoelt hoor, vandaar dat ik er ook aan toevoegde: "Of is er toch iets anders aan de hand?"
Net zoiets als bedrijven die in advertenties zetten dat iets als "Beste Koop" van de Consumentenbond bestempeld word.
Ik wilde alleen Radar hier even op attenderen daar dit bedrijf zomaar hun naam gebruikt, misschien weten ze hier namelijk helemaal niets vanaf.

superuser

Ongelezen bericht door superuser »

Top dat je dit vermeld.
Hier hebben we wat aan
In het algmeeen zitten de foute figuren in deze hoek.

Of ze laten je fors betalen voor onderzoek en doen dan niks.
BKR mensen zjn gewillge mensen. Hier laten ze je dus blijkbaar veel geld betalen om in te bellen. Dat kan nooit goed zijn.

Een andere klasse verkopers komen met lage kredietenbedragen en zeer hoge rente en mensen met brede schouders. Ook niet doen.

Mooie tip.

We zoeken even op wie dit is.

Gesloten