LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Briefjes van 5 euro pinnen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
verzendingen

Briefjes van 5 euro pinnen

Ongelezen bericht door verzendingen »

Vooraf gaande deze onderwerp staat goede of slechte ervaringen met een bank. Ik wilde graag vermelden dat je bij de Rabobank ook biljetten van € 5,= euro kunt pinnen. Dit ben ik nog niet tegengekomen bij andere banken. Vind dat wel handig! Weet niet of dit de moeite waard is te vermelden maar wie op de kleintjes wil letten?

Teunbosseman
Contacteer:

Re: Briefjes van 5 euro pinnen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Bedoel je dat je kunt kiezen als je een bedrag pint in welke biljetten je het wilt hebben?

Ind wel handig ipv alleen maar 50 of 20.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

verzendingen schreef:Vooraf gaande deze onderwerp staat goede of slechte ervaringen met een bank. Ik wilde graag vermelden dat je bij de Rabobank ook biljetten van € 5,= euro kunt pinnen. Dit ben ik nog niet tegengekomen bij andere banken. Vind dat wel handig! Weet niet of dit de moeite waard is te vermelden maar wie op de kleintjes wil letten?
Moet je er wel bij vermelden dat het bij de meeste pinapparaten van de rabobank niet kan. :wink:

verzendingen

Ongelezen bericht door verzendingen »

Klopt je kunt volgens mij niet 5 euro pinnen. Dan geeft hij aan dat je minimaal 10 euro dient te pinnen maar je kunt dan wel kiezen het te laten uitbetalen in 2 briefjes van 5 euro. Ik vind dit vooral handig als ik bijvoorbeeld een buskaartje bij de chauffeur koopt. De chauffeur kan dan beter gepast terug betalen dan met briefjes van 20 euro of 10.

Ik heb een paar Rabobank filialen gezien die dat aanbieden. Dus als ik het goed begrijp Chocomelk is dat dus niet overal bij de Rabobank mogelijk?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

verzendingen schreef: Ik wilde graag vermelden dat je bij de Rabobank ook biljetten van € 5,= euro kunt pinnen.
verzendingen schreef:Klopt je kunt volgens mij niet 5 euro pinnen.
verzendingen schreef:Ik heb een paar Rabobank filialen gezien die dat aanbieden.
:?: :?: :?:

jammer

Ongelezen bericht door jammer »

Wat koop je eigenlijk nog voor E 5,-??? Maar bij meer soorten bankbiljetten is de kans wel groter op een storing.....

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

verzendingen schreef:Vooraf gaande deze onderwerp staat goede of slechte ervaringen met een bank. Ik wilde graag vermelden dat je bij de Rabobank ook biljetten van € 5,= euro kunt pinnen. Dit ben ik nog niet tegengekomen bij andere banken. Vind dat wel handig! Weet niet of dit de moeite waard is te vermelden maar wie op de kleintjes wil letten?
't Kan nog kleiner, automaten met munten zijn er ook.
Waarom? Uitleg van de Rabo: voor (parkeer)automaten, kaartjes automaten (trein), kinderen.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

De ABN Amro heeft een aantal automaten met een zogenoemde retailmix; nadeel is wel dat je geen aantallen kunt kiezen en dat de enige keuze met vijfjes 200 euro is, dus 40x 5.

(edit 12-8: ik lees op de door mij gelinkte site dat er ook nog een optie 20x 5 20x 10 is, maar die kan alleen door ABN-pashouders worden gebruikt omdat het meer dan 250 euro is)
Laatst gewijzigd door Ad Verkaad op 12 aug 2011 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

munten ben ik nog niet tegengekomen maar de rabo aan de blaak rotterdam had vroeger in iedergeval (nu weet ik het niet) wel 5 euro uit de muur

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten