contant geld storten
contant geld storten
Omdat er nogal iets fout gaat met contant geld storten in de geldautomaat van diverse banken gaf iemand de tip dat bij een GWK kantoor te doen omdat het bedrag handmatig wordt geteld . Heeft iemand hier ervaring mee , is dit kantoor betrouwbaar en hoe weet je zeker dat de storting naar de eigen bank goed gaat ter plaatse.
Mvg
Mvg
-
Re: contant geld storten
Ga bij een bankkantoor naar binnen en vraag of er een medewerker even kan meekijken.
Misschien wil zo iemand dat wel.
Met GWK heb ik zelf geen ervaring , maar als deze kennis deze tip gaf zal het ook daar wel goed gaan.
Misschien wil zo iemand dat wel.
Met GWK heb ik zelf geen ervaring , maar als deze kennis deze tip gaf zal het ook daar wel goed gaan.
@moederslink, misschien dat ze dat voor (hoog)bejaarden nog wel willen doen, maar voor iedereen jonger dan dat niet.
moederslink
vindt dit leuk
Machinaal tellen is altijd betrouwbaarder dan handmatig tellen.
Daarbij : je telt je geld toch voordat je het wegbrengt ?
Daarbij : je telt je geld toch voordat je het wegbrengt ?
D34M0N
vindt dit leuk
Bij geld storten (of opnemen) aan een balie wordt zowel handmatig als machinaal geteld. Dubbel geteld is nog meer zekerheid.
GWKtravelex stond ooit bekend als GrensWisselKantoor. Keurige financiële dienstverlener. Geld storten kan op een ASN of SNS betaalrekening (contract met De Volksbank). Voor alle overige bankrekeningen betaal je provisie over de overboeking naar de betreffende IBAN-rekening. Neem wel legitimatie mee (of je klantenpas).
GWKtravelex stond ooit bekend als GrensWisselKantoor. Keurige financiële dienstverlener. Geld storten kan op een ASN of SNS betaalrekening (contract met De Volksbank). Voor alle overige bankrekeningen betaal je provisie over de overboeking naar de betreffende IBAN-rekening. Neem wel legitimatie mee (of je klantenpas).
grun
vindt dit leuk
Dan accepteer je de telling niet en neem je het geld weer mee.
Dat is goed om te weten, dank. Ik zit bij de ASN bank en dacht altijd tot nu toe dat geld storten niet mogelijk was wegens gebrek aan eigen kantoren. Jammer dat GWK maar op een handvol locaties in NL zit.Jablan schreef: ↑05 feb 2021 21:34GWKtravelex stond ooit bekend als GrensWisselKantoor. Keurige financiële dienstverlener. Geld storten kan op een ASN of SNS betaalrekening (contract met De Volksbank).
Muntgeld leverde ik altijd in bij de cafetaria om de hoek waar ze erg blij mee waren. Maar dat was voor corona, tegenwoordig hebben ze liever dat je pint.
Het bericht waarvan je wist dat het ging komen.. gemeld.
Lady1234
, Erthanax
en Justmeagain
vinden dit leuk
Nog bijzonderder is dat Radar de melding gewoon sluit en het bericht laat staan…