LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DB cardservice

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Raimond 11
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2012 17:05

DB cardservice

Ongelezen bericht door Raimond 11 »

Ter informatie,

Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.

Met vriendelijke groet,Ray

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: DB cardservice

Ongelezen bericht door ruud_a »

Raimond 11 schreef:Ter informatie,

Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.

Met vriendelijke groet,Ray

dat is dan ook weer duidelijk

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: DB cardservice

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Raimond 11 schreef:Ter informatie,

Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.

Met vriendelijke groet,Ray
Waar in hemelsnaam gaat dit over?

DB klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2012 12:55

Re: DB cardservice

Ongelezen bericht door DB klant »

Ik keek net op de website van DB Card en deze is inmiddels geblokkeerd. Ook kan ik ze niet meer telefonisch bereiken. Zijn er meer mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf ?
Bijvoorbeeld omdat de kaart niet meer werkt en men nog saldo op de kaart heeft staan of dat een toegezegde nieuwe kaart nog niet is ontvangen ?
Website is www.dbcard.nl

Gesloten