LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digipas, sns bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ans r.

digipas, sns bank

Ongelezen bericht door ans r. »

Zijn er meer mensen die nadat de digipas niet meer werkt(waarschijnlijk lege batterij) een nieuwe moeten kopen(9 euro)?

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door nederlander »

ik heb dat gelukkig nog niet gehad, maar indien blijkt dat ik een nieuwe zou moeten kopen omdat mijn digipas om een of andere reden niet meer zou werken, zou ik meteen die internetbankieren van de SNS opheffen.
Die 9 euro moet je alleen betalen; eenmalig, als je naast internetbankieren ook 2 wekelijks je bankafschriften wilt ontvangen.
Daar kan ik de SNS ergens wel gelijk ingeven, want perslot van rekening moeten ze dan wel extra kosten maken.
Voor niks gaat de zon op.
Totslot: Als zo'n digipas kapot gaat door onzorgvuldig gebruik, is het meer dan logisch dat je kosten moet betalen.
Als je bij een firma een product koopt; zeg maar product radio, heb je garantie, maar als die radio kapot gaat door eigen toedoen, is het meer dan logisch dat je kosten voor herstel moet betalen.

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door morticia »

Met de digipas heb ik geen problemen... Wel vind ik het gek dat ik (na het lezen van jullie reactie's) mijn allereerste digipas, bij het afsluiten van de rekeningen ook moest betalen ...

Hoort dat niet ofzo ?

een persoon

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door een persoon »

Morticia,

Dat is vreemd, ik heb ook Sns-internetbankieren zonder 2 wekelijkse dagafschriften, ik heb niks behoeven te betalen, ik zei het al, neem je alleen internetbankieren van hun, kost het niks, maar wil je ook nogeens dagafschriften ontvangen om de 2 weken, dan betaal je eenmalig 9 euro.
Dus beste Morticia, als jij alleen internetbankieren hebt van hun zonder dat andere, zou ik er maar gauw achteraan gaan, want dan belazeren ze de kluit.
:!:

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door digimax »

die digipas dingen zijn toch een soort rekenmachine ?


zullen waarschijnlijk knoopcel batterijen inzitten, die zijn al gauw 10 euro idd. als je naar de sns gaat en je hebt het machientje nog niet zo lang (kort dan 6maanden) kun je nieuwe vragen. lijkt me redelijk dat ze dat kosteloos doen. is ie ouder kun je beste nieuwe aanvragen of openschroeven en kijken of je de batterij zelf kan vervangen.

mazda10

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door mazda10 »

dit hebben wij al wel gehad dat de batterij leeg waren we moesten gewoon weer een nieuwe kopen kosten 9 uero

Ehna

Re: digipas, sns bank

Ongelezen bericht door Ehna »

SnS-bank is een binnen de ramen van de wet een oplichters bank, die werkt met div namen van verzekeringen zo ook prime-line is een dochter ondernemeing.

bij calimiteiten met deze bank, opzeggen van rekeningen, verkopen van dat, hun bestand, contact persoon blijkt na mooie woorden een jurist te zijn die je binnen de raming der wet jouw dingen wil laten zeggen die deze bank te goede komt, men spreekt in de derde vorm pasop.

Gesloten