LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dreig brieven sns

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Robierob
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2014 12:42

Dreig brieven sns

Ongelezen bericht door Robierob »

Ik heb sinds 2009 een hypotheek bij de sns bank. Ik ben sinds enige tijd als zelfstandige aan het werk.. en ook ik voel helaas de crisis. Het komt dus wel eens voor dat ik mijn hypotheek niet op de eerste maar iets later in de maand betaal. Het komt gelukkig nooit voor dat een nieuwe maand in ga en dat de vorige maand niet is betaald. Echter ontvang ik brieven van de SNS waarin wordt gedreigd met een BKR melding of een opeising van de hypotheek.

Voor de duidelijkheid de rente die mij wordt doorberekend voor het niet tijdig betalen van de hypotheek betaal ik ook..en zoals al eerder aangegeven betaal altijd dezelfde maand.

Wanneer mag een bank dreigen met het aanmelden van bkr en opeisen van de hypotheek

arieene
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 aug 2010 21:25

Re: Dreig brieven sns

Ongelezen bericht door arieene »

ik zou het niet weten welke tijd dat hiervoor staat, maar het zou op zijn minst fatsoenlijk zijn als je de eerste keer word aangesproken / uitgelegd word hoe het in de toekomst zou gaan verlopen bij meerdere keren laat betalen, en bij het wel meer als een maand achterstand oplopen, dit zou SNS ten minste een keer moeten doen, je de kans geven jou situatie uit te leggen, maar je kunt Helaas overal horen, en lezen hoe deze Bedrijfstak werkt, of niet werkt.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Dreig brieven sns

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Zoals ik het lees betaalt TS structureel te laat. Dus het blijft niet bij een keer. Tja, en dan neemt de bank haar maatregelen, niet onlogisch.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Dreig brieven sns